"Where is my razor?"

Μετάφραση:Πού είναι το ξυράφι μου;

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


npaipal

βγάζει σαν σωστή απάντηση το πού

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Ναι, το "πού" παίρνει τόνο όταν σημαίνει "σε ποιο μέρος", για να διευκρίνεται από το "που" που (!) σημαίνει "το οποίο" κτλ.

πριν από 1 χρόνο

npaipal

το που χωρίς τόνο είναι λάθος;

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Ναι, για το ερωτηματικό είναι λάθος το "που" χωρίς τόνο.

πριν από 1 χρόνο

npaipal

που με τόνο

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.