Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She searches for her mother."

Çeviri:O annesini arar.

4 yıl önce

39 Yorum


altugcyhn

bu cümleye "for" nasıl bir anlam katar. Biz hangi durumlarda "for" kullanırız

4 yıl önce

falconblue

bildiğim kadarıyla "search for" ifadesi kalıp olarak kullanılıyor.

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Evet bu bir kalip ve aramak anlaminda kullanilir.searches for (aramak)

3 yıl önce

bacio_
bacio_

search for something: bir şeyi aramak anlamında. kalıp olarak bu şekilde kullanılıyor.

4 yıl önce

wsynduo

Search for aramak anlamindadir, nesne olarak bir magazayi dusunursek, magazayi aramak, sokak sokak veya sormak vs yani komple magazayi aramak :) for olmadan sadece search'ü fiil olarak kullandigimizda ise magazanin icini arastirmak, yani komple magazayi degil, magazanin icinde farkli bir nesneye odaklanip aramak anlami cikar.

3 yıl önce

DilaverAKINCI

For için anlamına gelmiyor mu? "O annesi için arar" nasıl deriz İngilizcede.

4 yıl önce

mcalda
mcalda

Aynısını soracaktım. Cevap bekliyoruz.

3 yıl önce

sorenstein_

"She searches the for her mother." = "annesi için arar" 'the' kelimesini getirmemiz gerekir.

3 ay önce

MuratYuksel44

Neyi aradığına göre değişir. Ya da annesinin yerine aramak biçiminde kullanıyorsanız "search for instead of her mother" olur..

3 yıl önce

batuhanbalta

''o onun annesini arar'' nasıl deriz

3 yıl önce

Ulaenol

She call her mother

3 yıl önce

Emre-37

"O onun annesini arar ." nasıl kabul edilmez?

3 yıl önce

Murat478789

Bu kelime aynı zamanda o onun annesini arar anlamına gelmez mi

2 yıl önce

Murat478789

Ey eksi atan şahıs. burası feys değil. merak ediyorum ki soruyorum değil mi?

2 yıl önce

sherpa88481

anne yerine ana yazdım yanlıs dedı

2 yıl önce

MuradImano1

Anam garib anam

8 ay önce

suleelus

o onun annesini arar neden olmaz ? her mother onun annesi demek değil mi ?

4 yıl önce

KeremGolba

Bu konuda bende çok sıkıntı yaşıyordum. kendi annesi ise her mother olarak belirtiliyor. eğer başka birisinin annesi olursa özellikle belirtiliyor. bu şekilde karışıklık ortadan kalkıyor

4 yıl önce

altugcyhn

Bu cumle icin onun annesini diyince she'nin annesinden baska bir anneden bahsediliyormus anlamı cıkar. Yanı Ayse Fatmanın annesini arar gibi bir anlam olur

4 yıl önce

as08
as08

evet ve illaki onun kendi annesini aradığını vurgulamak istiyorsanız, "her own mother" diyebilirsiniz.

3 yıl önce

AltayFaruk
AltayFaruk

Tamam tamam bu bir kalıp: think for, something for gibi. Nabalım alışcaz.

4 yıl önce

erturulgm

O anasını arar dedik yanlis mi ana kelimesi de anne demektir esanlam olarsk kaydedelim lütfen

3 yıl önce

ayteninci

Araştırır yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

FY02

1-'for' aramak anlamında kullanılmaz 2- 'search' araştırmak anlamında kullanılır

2 yıl önce

harmania

O annesi için aranır niye yanlış bire bir tercüme gibi

2 yıl önce

ilker130172

O annesini araştırır dedim olmadı

2 yıl önce

Seniha0

she searches for mother desek olmaz mı

2 yıl önce

-PJM-

"O annesi için araştırır" nasıl olacak?

1 ay önce

Doukandinc

her niye var orda

3 yıl önce

nabi71

"Her" olmaz ise "o anne arar" olur.

3 yıl önce

Doukandinc

teşekkürler cevap için

3 yıl önce

kablll

For her mother annesi için değil mi?

4 yıl önce

suatchal

Searches for:aramak

4 yıl önce

selingecici

Search for - aramak fakat sonrasında gelen kelime subject bu yaygın kullanım sonrasında gelen objelerle alakalı değil miydi?

3 yıl önce

Turker90

"O anasını arar." "Anasını arar." bunlar da kabul edilmeli.

3 yıl önce

egemeneroll

"Ana" mi? ingilizce ogreniyosunuz arapca degil.

2 yıl önce

sawashian
sawashian

‘Ana‘ öz be öz Türkçe bir kelimedir͵ Arapça değil. Öğren bunu!!!

2 yıl önce