1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Both systems are now out of …

"Both systems are now out of service."

Çeviri:Şimdi her iki sistem de hizmet dışı.

February 27, 2014

15 Yorum


ErdiYilmaz

"-de" bağlacı bu cümlede nerede?

December 18, 2015

Burakdc

Both "ikisi de/her ikisi de" demek

April 7, 2019

oktayservet

"Her iki sistem de servis disi simdi" neden yanlis.

August 1, 2014

reverend61

" hizmet dışı " ile " servis dışı " aynı şey değil mi? neden kabul etmiyor?

August 16, 2014

SafakYuce

"İki sistemde şimdi servis dışı" kabul edildi. 09/10

October 8, 2014

nerezo

"Sistemlerin ikisi de şu anda servis dışıdır"ı da kabul etmedi. "her" kullanılmasa da anlam sağlanıyor aslında.

October 27, 2014

kenercan

Kullanım dışı kabul etmeliydi

January 30, 2015

Hisar34

Bana göre, Türkçe kullanımda aslında "Şu an her iki sistem kullanılmaz durumda." cümlesi geçerlidir. "Servis dışı" "Hizmet dışı" gibi kullanımlar, İngiliz gramerinde doğru olsa da, bence zorlama Türkçeleştirmeyle dilimizde yer edinir oldular. İngilizce öğrenelim derken bildiğimiz dili yanlış kullanmaya başladık gibime geliyor.

September 4, 2014

hasan769218

Both kelimesi olan heryerde iki mi anlayacaz. Yani nerden biliyoruz iki sistem oldugunu. 4 sistem olsaydi both systems denmez miydi?

February 2, 2017

nerezo

both "her iki" anlamına geliyor. çift sayıda anlamına gelmiyor. dört için "all four" kullanılabilir belki.

February 2, 2017

deleter20

Her iki sistem de şimdi servis dışı oldular.

July 12, 2015

1DenizDerin

Now en son gelmelidir, değil mi

May 3, 2019

TimBen4

Bu soruyu iki saat yapamadım tekrar tekrar geldi

July 10, 2019

TimBen4

E ingilizcemiz 71 olunca

July 10, 2019

FztHalil

Şimdi'yi cümle sonuna koydum kabul etmedi. Sonda da olabilir değil mi?

October 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.