1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are they legal?"

"Are they legal?"

Fordítás:Törvényesek?

February 27, 2014

19 hozzászólás


atti_simon

Erdekes modon, akarmit mondok, helyes. Meg magyarul is........


Kim_Ketli

ők törvényesek?/Törvényesek? kitaláltam, hogy mi a fordítás, csak nem értem. Mi az, hogy valaki törvényes? Büntetlen előéletű vagy nem körözi a rendőrség? Úgy tudtam, hogy törvényes csak valamilyen tett vagy tárgy lehet a magyar nyelvben, nem pedig személy...


quartzhun

A "they" nem csak személyek, hanem tárgyak is lehetnek! Az angol T/3-ben nem tesz különbséget személy és tárgy között, mert az ki fog derülni a mondatból vagy a mondat környezetéből.


JudithKiwi1

Yes - people can be "legal" - legal to work ie have a work permit - or even legal for sex ie are old enough.


netezoeger

Eleg nehezen ertheto a legal szo 5 szor hallgattam meg mire ra jottem hogy mi az.


Pola51

Én digo-t értettem többszöri meghallgatásra is.


HorvathPet1

'Hivatalosan vannak itt?' Szerintem így szövegkörnyezet nélkül ez is megállja a helyét.


Harga

Jó mondat, angolul valami ilyesmi lehet: "Are they here officially?"


MikulaiDne

Azok jogosak?-nedm tudom miért nem elfogadható? Meg tudná mondani valaki!


AnettSzilg3

Bizony többször is meghallgattam de úgy hallatszik hogy bígol..


Margit565585

Nem kellene ennyire érthetetlenül mondani!


Harga

Sajnos nem akarnak szép lassan tagolva beszélni. :)


Mama385426

Azt gondolom, hogy az angol szöveg magyarra történő fordításához magyarul is irodalmi szinten kellene beszélni, mert legtöbbször nekünk kell találni, hogy mit is akarnak mondani az amerikaiak. A magyar a legszebb és leggazdagabb nyelv


Harga

Természetes elfogultság, hogy mindenki azt a nyelvet találja legszebbnek, amelyiket legjobban ismer. Ezért nem állítanék fel sorrendet közöttük.


buitamas

Ők hivatalosak, miért nem jó?!


jelaci

A vège nehezen èrthető.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés