1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My mother and my father are …

"My mother and my father are teachers."

Çeviri:Benim annem ve babam öğretmendir.

February 27, 2014

13 Yorum


ZaferHasan

Annem yerine farklı bir ağız yapısıyla anam dedim. Sonuçta kelimenin kökü ana değil mi? En azından alternatif olarak eklenmese de burda belirtmek istedim


umutcoskun

"Babam ve annem öğretmendir" dedim kabul etmedi ilginç.


zeynep338437

Benim babam ve annem ögretmendir olmalıydı. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana♥♥♥♥♥


umit0637

Çünkü önce annem diyor ben de ilkinde öyle yaptım


serdaro81

Gerçekten benim annem ve babam öğretmen :) (şaka değil)


gursar444

"ana" sözcüğünün geçerli bir kullanım olması gerektiğini düşünüyorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Teachers öğretmenler degilmi neden öğretmendir diye ceviriyor


iremhilye

    Ek gelmesi için öyle söylemişler. Yoksa şöyle olurdu;

    Annam ve babam öğretmendir

    Yerine

    Annam ve babam öğretmen

    Bir bağlaç gibi düşünün. -


zeynep338437

    Korona virüs inşallah geçer sanal arkadaşlarım.


Lumi84

    Benim annem ve babam öğretmendir. Olmalıydı.


zeynep338437

    Hello▪▪▪○○○○○○●●●●□□■■■■☆☆★★★★♡♡♡♥♥♥♥

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.