Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My mother and my father are teachers."

Çeviri:Benim annem ve babam öğretmendir.

4 yıl önce

20 Yorum


ZaferHasan

Annem yerine farklı bir ağız yapısıyla anam dedim. Sonuçta kelimenin kökü ana değil mi? En azından alternatif olarak eklenmese de burda belirtmek istedim

3 yıl önce

umutcoskun

"Babam ve annem öğretmendir" dedim kabul etmedi ilginç.

3 yıl önce

TirrekJojuk
TirrekJojuk

Çükü ilk annem diyor :D

2 yıl önce

umit0637

Çünkü önce annem diyor ben de ilkinde öyle yaptım

2 yıl önce

serdaro81

Gerçekten benim annem ve babam öğretmen :) (şaka değil)

2 yıl önce

gursar444

"ana" sözcüğünün geçerli bir kullanım olması gerektiğini düşünüyorum

3 yıl önce

FurkanTrk6

Teachers öğretmenler degilmi neden öğretmendir diye ceviriyor

2 yıl önce

Lumi84
Lumi84

Benim annem ve babam öğretmendir. Olmalıydı.

2 yıl önce

emre.ozis

Benim anne ve babam öğretmen neden yanlış?

3 yıl önce

AliTa737919

Ben de aynısını yaptım. Türkçe'de bu şekilde söylenebilir ama geliştiriciler maalesef bunu hesaba katmamışlar.

2 yıl önce

Tunamo0

benim annem ve babam demen lazım aitlik eki bulunmakta

1 yıl önce

SonerDer

Ana kelimesini kabul etmedi

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Ebeveynlerim öğretmendir olmadı

2 yıl önce

mavoix

"benim anne ve babam öğretmenler dedim." sorunlu kus beyinli yine kabul etmedi

2 yıl önce

umit0637

Yanlışlıkla "m" yerine "n" yazmızmışım "annem"kelimesinde off

2 yıl önce

ErsinEnesD

Babam ve annem diyince niye kabul etmiyorki sonucta anlam degismiyor sadece yerleri değisiyor

2 yıl önce

pastellila

Ben de bir yazdım yanlış yaptın dedi.Çok saçma

1 yıl önce

pastellila

Ben de bir yazdım kabul etmedi.Çok saçma

1 yıl önce

Veysi494070

anne ve baba ebeveyn demek niye yanlış diyorsunuz kısa yoldan cevap

1 yıl önce

ahmedselcukb

Annem ve babam hocalar da olmalı. Hoca daha makbul bir kelime hatta.

1 yıl önce