"My mother and my father are teachers."

Çeviri:Benim annem ve babam öğretmendir.

February 27, 2014

17 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

ZaferHasan

Annem yerine farklı bir ağız yapısıyla anam dedim. Sonuçta kelimenin kökü ana değil mi? En azından alternatif olarak eklenmese de burda belirtmek istedim

December 27, 2014

umutcoskun

"Babam ve annem öğretmendir" dedim kabul etmedi ilginç.


umit0637

Çünkü önce annem diyor ben de ilkinde öyle yaptım


HerifinTeki

Çükü ilk annem diyor :D


serdaro81

Gerçekten benim annem ve babam öğretmen :) (şaka değil)


gursar444

"ana" sözcüğünün geçerli bir kullanım olması gerektiğini düşünüyorum


FurkanTrk6

Teachers öğretmenler degilmi neden öğretmendir diye ceviriyor


Lumi84

Benim annem ve babam öğretmendir. Olmalıydı.


emre.ozis

Benim anne ve babam öğretmen neden yanlış?


Alitagtr

Ben de aynısını yaptım. Türkçe'de bu şekilde söylenebilir ama geliştiriciler maalesef bunu hesaba katmamışlar.


Tunamo0

benim annem ve babam demen lazım aitlik eki bulunmakta


umit0637

Yanlışlıkla "m" yerine "n" yazmızmışım "annem"kelimesinde off


ErsinEnesD

Babam ve annem diyince niye kabul etmiyorki sonucta anlam degismiyor sadece yerleri değisiyor


pastellila

Ben de bir yazdım yanlış yaptın dedi.Çok saçma


pastellila

Ben de bir yazdım kabul etmedi.Çok saçma


Veysi494070

anne ve baba ebeveyn demek niye yanlış diyorsunuz kısa yoldan cevap


ahmedselcukb

Annem ve babam hocalar da olmalı. Hoca daha makbul bir kelime hatta.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.