A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"After he had gone, things went from bad to worse."

Fordítás:Miután elment, a dolgok még rosszabbra fordultak.

4 éve

16 hozzászólás


Jpiroska

De legalább itt egy értelmes past perfect-es mondat két tagmondattal. Nem csak eggyel. Lássuk meg a jó oldalát. ;)

4 éve

jokutine

Így van!

4 éve

PterTth2
PterTth2

A leckében az egyetlen, tehát becsüljük meg. :)

4 éve

laszlo.tor

Értem én a csíziót, de magyarul ezt inkább így mondjuk: "...még rosszabbak lettek." vagy úgy: "...még rosszabbra fordultak."

Én még sosem hallottam azt, hogy "rosszról még rosszabbra", ilyet a magyar nem szokott mondani. Elvileg lehet, de nem szokás. A "még" "még inkább" elégségesen kifejezi azt, hogy korábban is valamilyen volt, aztán fokozódott.

4 éve

delbelzsuzsanna

igaz, jelentsd

4 éve

karak74

Javították! Valószínűleg jelentve lett, és ezért az illetőnek KÖSZI!

1 éve

johalasz46

A bonyolultabb verzió mégis itt maradt. És nincs rá rovat, ahol jelenteni lehetne. 2018.szept.

1 hónapja

gaojibupin

Egyetértek

4 éve

peter.birk

Szintén elfogadja: "dolgok rosszabbra fordultak"

4 éve

affy

Nem fogadja el.

4 éve

verlo59

Miután elment, a dolgok rosszabbra fordultak. - nekem elfogadta ezt

4 éve

mestla

váltak VS változtak...

4 éve

BernadettH1

Kitettem,hogy ő,nem fogadta el!

4 éve

easy_123

Azután hogy elment a dolgok rosszabbra fordultak. Itt is rosszabbra fordultak a dolgok? Miért nem fogadja el?

4 éve

Zsuzsizsuzso

Végre egy értelmes mondat, halleluja!

2 éve

HegGer88

A 2. mondatrész(t) értelmes/használják úgy is hogy: "things turned into worse" ?

1 éve