A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They did not have it."

Fordítás:Nem volt náluk.

4 éve

24 hozzászólás


szanyizoltan

Nekik nem volt. Ennyi erővel ezt is elfogadhaná. Miért kell minden egyes helyes megoldást kikönyörögni tőlük?????

4 éve

kkrisztaaa

nekik nem volt, nekem sem fogadja el... jelentem! :) (amúgy béta, azért!)

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

csak? :D

4 éve

Harga
Harga

Így elfogadta: "Nem volt meg nekik."

7 hónapja

malackutya

Vegul is igen, mert ezt elfogadta: Nekik az nem volt meg.

3 hónapja

Bogoj
Bogoj

"nekik nem volt meg" - nekem elfogadta

3 éve

miskei
miskei

"nem volt nekik" miért nem jó?

4 éve

Marcsello

már nekem is elfogadta

4 éve

Kofeju

már jó

4 éve

40PE

"Nekik nem volt." Nem fogadta el tőlem most sajnos. Pedig előző kommentek szerint már el kellene fogadnia? X.x

4 éve

hegieva

"nekik nem volt" ( nekem meg szívás, mert nem fogadja el)

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

hiba jelentés? :)

4 éve

hegieva

természetesen, első körben megy a hibajelentés, aztán nézek szét a fórumon, mások mit tapasztaltak és milyen még megoldások lehetnek

4 éve

Bauer01

Hogy lehet, hogy egyszer elfogadja azután meg nem fogadja el??? Nekik nem volt !!!! megint nem fogadja el!!! 2014.11.01-én Ez már jobb mind a szerencsejáték? :)

3 éve

markbodor
markbodor

Egyértelműen azért nem fogadja el a "Nekik nem volt kifejezést" , mert abban benne kell lennie annak is hogy mi nem volt nekik meg. Pl.:Nekik nem volt macskájuk. Viszont ebben az esetben nincs kifejezve hogy mijük nincs nekik.

Ez az én véleményem.

3 éve

fectroll
fectroll

"Az nem volt nekik" fordítást is elfogadta a BAGOLY....

3 éve

gotaTemesv

Nekik nem volt pl. tej a boltban. Miért nem jó?

2 éve

DrajkIstvn1

Szeretném használni a duolingot, de nem merem mert indítás után elromlik a hang. Ha kilépek a duolingoból a hanghiba megmarad. Javítás után újból ez történik.

9 hónapja

Csernus_L

" Nem volt náluk." Ezt úgy értem hogy valaki nem volt náluk. De ha Az nem volt náluk, az megint más.

8 hónapja

hszilvia1

Nem voltak nálunk Szerintem többeszám

5 hónapja

Bogoj
Bogoj

Nem. Az it egyes szám. Tehát 'Az nem volt náluk'.

5 hónapja

CsabaCsete

nem volt náluk? nem volTAK náluk nem??vagy nekik nem volt NEM???

2 éve

Istvn643713

Kibaszottul szarul beszél ez a Nő. Nem lehet érteni.

1 éve

Csernus_L

Ez benne a kihívás! Az angolok sem szépen beszélnek. De tanuláshoz nem ártana.

8 hónapja