A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They did not have it."

Fordítás:Nem volt náluk.

0
4 éve

21 hozzászólás


szanyizoltan

Nekik nem volt. Ennyi erővel ezt is elfogadhaná. Miért kell minden egyes helyes megoldást kikönyörögni tőlük?????

5
Válasz4 éve

kkrisztaaa

nekik nem volt, nekem sem fogadja el... jelentem! :) (amúgy béta, azért!)

1
Válasz4 éve

aptg.gabi

csak? :D

0
Válasz4 éve

Harga
Harga

Így elfogadta: "Nem volt meg nekik."

0
Válasz5 hónapja

malackutya

Vegul is igen, mert ezt elfogadta: Nekik az nem volt meg.

0
Válasz1 hónapja

Bogoj
Bogoj

"nekik nem volt meg" - nekem elfogadta

1
Válasz3 éve

miskei
miskei

"nem volt nekik" miért nem jó?

0
Válasz4 éve

Marcsello

már nekem is elfogadta

2
Válasz4 éve

Kofeju

már jó

1
Válasz4 éve

40PE

"Nekik nem volt." Nem fogadta el tőlem most sajnos. Pedig előző kommentek szerint már el kellene fogadnia? X.x

0
Válasz4 éve

hegieva

"nekik nem volt" ( nekem meg szívás, mert nem fogadja el)

0
Válasz3 éve

aptg.gabi

hiba jelentés? :)

1
Válasz3 éve

hegieva

természetesen, első körben megy a hibajelentés, aztán nézek szét a fórumon, mások mit tapasztaltak és milyen még megoldások lehetnek

1
Válasz3 éve

Bauer01

Hogy lehet, hogy egyszer elfogadja azután meg nem fogadja el??? Nekik nem volt !!!! megint nem fogadja el!!! 2014.11.01-én Ez már jobb mind a szerencsejáték? :)

0
Válasz3 éve

markbodor
markbodor

Egyértelműen azért nem fogadja el a "Nekik nem volt kifejezést" , mert abban benne kell lennie annak is hogy mi nem volt nekik meg. Pl.:Nekik nem volt macskájuk. Viszont ebben az esetben nincs kifejezve hogy mijük nincs nekik.

Ez az én véleményem.

0
Válasz3 éve

fectroll
fectroll

"Az nem volt nekik" fordítást is elfogadta a BAGOLY....

0
Válasz3 éve

gotaTemesv

Nekik nem volt pl. tej a boltban. Miért nem jó?

0
Válasz2 éve

DrajkIstvn1

Szeretném használni a duolingot, de nem merem mert indítás után elromlik a hang. Ha kilépek a duolingoból a hanghiba megmarad. Javítás után újból ez történik.

0
Válasz7 hónapja

Csernus_L

" Nem volt náluk." Ezt úgy értem hogy valaki nem volt náluk. De ha Az nem volt náluk, az megint más.

0
Válasz6 hónapja

hszilvia1

Nem voltak nálunk Szerintem többeszám

0
Válasz4 hónapja

Bogoj
Bogoj

Nem. Az it egyes szám. Tehát 'Az nem volt náluk'.

0
Válasz4 hónapja