"Ben et yerim."

Çeviri:I eat meat.

4 yıl önce

7 Yorum


ngeen

"I am eat meat" ya da "Im eat meat" neden olmuyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü geniş zamanda fiil çekiminde am/is/are kullanılmaz https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

zeliha690911

Semih kaya çünkü sadece he she it'e "s" takısı gelir (geniş zaman)

8 ay önce

zeliha690911

Pardon ben paylaşmadı zannedip birkaç kere yazmışım

8 ay önce

SemihKaya28

Neden " I eats " değil

9 ay önce

zeliha690911

Çünkü sadece he she it'e "s" takısı gelir (geniş zaman)

8 ay önce

zeliha690911

I eats olamaz çünkü sadece he she it 'e "s"takısı gelir (geniş zaman)

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.