1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben et yerim."

"Ben et yerim."

Çeviri:I eat meat.

February 27, 2014

12 Yorum


zeliha690911

Semih kaya çünkü sadece he she it'e "s" takısı gelir (geniş zaman)


Yusuf673155

Bunun nesi yanlış?


Hira443

Merhabalar ingilizce bilinler beni takip etsin


zeliha690911

Pardon ben paylaşmadı zannedip birkaç kere yazmışım


multowZ

Neden The gelmez


RabiaKale1

Yanliş olmadigi halde yanlis belirtiyor


yahya783152

I am ve I arasında ne fark var anlamadım


yahya783152

"I am ve I " arasında ne fark var anlamadım


BetlBerra9

Niye i eat meat yerine i eat the meat olmuyo?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.