1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben et yerim."

"Ben et yerim."

Çeviri:I eat meat.

February 27, 2014

9 Yorum


zeliha690911

Pardon ben paylaşmadı zannedip birkaç kere yazmışım

March 20, 2018

ngeen

"I am eat meat" ya da "Im eat meat" neden olmuyor?


Selcen_Ozturk

çünkü geniş zamanda fiil çekiminde am/is/are kullanılmaz https://www.duolingo.com/comment/1430000


SemihKaya28

Neden " I eats " değil


zeliha690911

Çünkü sadece he she it'e "s" takısı gelir (geniş zaman)


Aye829437

He, she, it öznelerin de "-s,-es" takılarından(eklerinden) birini alır. "I" öznesinde fiillere bu ekler gelmez.


zeliha690911

I eats olamaz çünkü sadece he she it 'e "s"takısı gelir (geniş zaman)


zeliha690911

Semih kaya çünkü sadece he she it'e "s" takısı gelir (geniş zaman)


Yusuf673155

Bunun nesi yanlış?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.