1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Something is wrong."

"Something is wrong."

Fordítás:Valami baj van.

February 27, 2014

20 hozzászólás


bone001

Biztos, hogy így kell ejteni a wrong-ot?


Shibelion

USA: rɔː'ŋ

UK: rɔŋ

Egyébként tényleg baj van a robothanggal.


bruati

rohadtul nem így az biztos


karak74

Ha a beszélő az általad említett minőségi állapotot eléri, akkor már valóban nem így fogja kiejteni, és ez tényleg biztos.


Sanyiapa

Abszolút érthetetlen az utolsó szó!!!!!


Szakalp78

Bejelentettem, en amugy well-t ertettem.


oregkvinto

valami hiba van miért nem jó?


Laci65

Én beírtam a "wrong"-ot. Valószínűleg azért, mert "valami rossz" volt ;-). Hallani én sem hallottam.


adanila

ezt a wrong-ot én újramondatnám a géppel, mert a jónak vélt válaszomban bizonytalanított el, és emiatt hagytam ki a kérdést. :(.


loori1

Nem hogy baj van a hanggal,hanem katasztrófa.


aptg.gabi

Nem értettem én sem. Beírtam valamit, meghaltam. :( Írjátok be hibának, hátha módosítják. Ha több beküldés érkezik odafigyelnek és változtatnak. :)


papoo47

Az utolsó szót nem lehet érteni ! :-(


aptg.gabi

A hiba bejelentésnél kell jelezni. Hátha 1x...


nagymari

A wrongot és sem értettem , meleget írtam helyette./ warm/


Impossible01

Úgy értettem - ötszöri meghallgatás után is - hogy something is gnám.


aptg.gabi

mert mindenfélére hasonlít csak a "wrong"-ra nem


Pola51

Én azt írtam: Valami tévedés van. és nem fogadta el.


Tamas51

Jelezted? Jelezd! A válaszomat el kéne fogadni!


schiccc

Valami elromlott-ra fordítottam elsőre... és elfogadta holott az Something went wrong lenne, nem?


JanosGrenc

a wrong kiejtése rossz irányban segít a tanulásban. mikor hajlandók a gépi hang korrekcióját elvégezni a "kiejtési segítésben"? Ez nem segítés,hanem hátráltatás vagy félrevezetés. De ez számtalanszor tetten érhető!!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.