"Fische"

Çeviri:Balıklar

January 8, 2017

4 Yorum


Azize738772

Bence de

May 13, 2019

hatininhayalleri

neden başta artikel yok?

January 8, 2017

mizinamo

die Fische de olabilir.

Belirli balıklar olsa, die Fische (zaten söylediğimiz balıklar vs.); belirsiz olsa, Fische (genelde vs.).

"Dün, balıklar buradaydı. Balıklar büyüktü." Gestern waren hier Fische. Die Fische waren groß.

Birinci cümlede, Fische, çünkü balıklar yeni bilgi. İkinci cümlede, die Fische, çünkü onlar eski bilgi: zaten onların hakkında söyledik.

January 8, 2017

masterchefzulal

sen cok zekisin

January 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.