1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Ei, die Eier"

"Das Ei, die Eier"

Çeviri:Yumurta, yumurtalar

January 8, 2017

14 Yorum


hatininhayalleri

yani yumurta çoğul olunca die mi geliyor.


Selcen_Ozturk

bütün kelimeler çoğul olunca die geliyor


defy18

evet her zaman die gelir çoğul olan hepsine


karakarlan

Evet bütün Çoğularin önüne die geliyor


notderin

Mantıksız bi cümle


Muharrem2222

Acaba diyorum ezel almanyada olduğuna göre götür beni aya derken aslında götür beni Eier diyo olabilir mi?


bbdbdbdn

anladım hocam


Cemre72891

Çoğula gelen ekin artikelle bir alakası var mı?


Merve.x0

Aynen aynen tavuklar yumurtlamaz biz yanlis biliyoruz yumurta yumurtular arkadaslar cok ayip sizde yani laf ediyosunuz bu uygulamaya


BurakBuran3

yumurtalar, yumurtalamak anlamında değil yumurtanın çoğulu. Bu bir cümle değil zaten fiili yok


BatuhanYld19

bu çoğul eklerinin bi düzeni yok mu ya kimine -en geliyor kimine -er kimine sadece -e

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.