Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Ei, die Eier"

Çeviri:Yumurta, yumurtalar

0
1 yıl önce

6 Yorum


hatininhayalleri

yani yumurta çoğul olunca die mi geliyor.

4
Cevap ver11 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bütün kelimeler çoğul olunca die geliyor

4
Cevap ver1 yıl önce

sey973102

Evet dogru

0
Cevap ver5 ay önce

defy18

evet her zaman die gelir çoğul olan hepsine

1
Cevap ver1 yıl önce

sey973102

Aynen öyle

0
Cevap ver5 ay önce

sey973102

Dogru

0
Cevap ver5 ay önce