"Das Ei, die Eier"

Çeviri:Yumurta, yumurtalar

January 8, 2017

16 Yorum
Tartışma kilitli.


elmaruhu

yani yumurta çoğul olunca die mi geliyor.


ex_contributor

bütün kelimeler çoğul olunca die geliyor


defy18

evet her zaman die gelir çoğul olan hepsine


karakarlan

Evet bütün Çoğularin önüne die geliyor


Muharrem-TR

Acaba diyorum ezel almanyada olduğuna göre götür beni aya derken aslında götür beni Eier diyo olabilir mi?


i.lose.

Mantıksız bi cümle


aidaland

Cümle değil zaten?


bbdbdbdn

anladım hocam


Cemre72891

Çoğula gelen ekin artikelle bir alakası var mı?


BatuhanYld19

bu çoğul eklerinin bi düzeni yok mu ya kimine -en geliyor kimine -er kimine sadece -e


TufanEren1

başka zaman o'nun yerine bu'yu asla kabul etmez, şimdi gelmiş bana das'ın karşılığı o'dur diyor


Merve.x0

Aynen aynen tavuklar yumurtlamaz biz yanlis biliyoruz yumurta yumurtular arkadaslar cok ayip sizde yani laf ediyosunuz bu uygulamaya


Furkan_kndz

O bir kere yumurtalamak değil yumurtlamak ayrıca burda das ei die eir farkına yanı çoğulşarın die artikeli aldığına dikkat çekiyor hata yok yani

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.