"Das Ei, die Eier"

Çeviri:Yumurta, yumurtalar

1/8/2017, 6:34:02 AM

6 Yorum


hatininhayalleri

yani yumurta çoğul olunca die mi geliyor.

1/8/2017, 6:34:02 AM

Selcen_Ozturk

bütün kelimeler çoğul olunca die geliyor

1/8/2017, 10:38:58 AM

sey973102

Evet dogru

3/6/2018, 5:59:15 PM

defy18

evet her zaman die gelir çoğul olan hepsine

2/14/2017, 9:16:05 AM

sey973102

Aynen öyle

3/6/2018, 5:58:56 PM

sey973102

Dogru

3/6/2018, 5:59:28 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.