Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadının ve erkeğin tıraş bıçakları vardır."

Çeviri:The woman and the man have razors.

4 yıl önce

12 Yorum


suerynk21

Have got ile have arasinda nasil bir fark vardir?

3 yıl önce

e.fiski

"razors" un başına neden "the" koyamıyoruz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

auspices

"Woman's and man's razors exists." neden olmaz?

4 yıl önce

auspices

Herhangi bir sahiplik eki olmaksızın cümle sanki eksik gibi durmuyor mu? Yine aynı hatayı yaptım ama mantığım "s" ekini arayıp duruyor. "Woman's and man's razor are exist" ? Neden olmaz

4 yıl önce

akadir33

"razor blades" de olabilir bence

2 yıl önce

ME-T

shave knives niye olmuyor

3 yıl önce

Tuba249942

Both the woman and the man have razors. Bu kullanım dogru mu?

10 ay önce

cenkdemirkiran

Neden has degil de have kullandik

8 ay önce

kedicim
kedicim

have got şimdiye kadar hiç kullanmadık ama bu cevapta karşımıza çıkıyor.

7 ay önce

yusuf717676

Nedeb has değilde have

4 ay önce

sorenstein_

türk kızından bahsediyor sanırm

2 ay önce