1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadının ve erkeğin tıraş bıç…

"Kadının ve erkeğin tıraş bıçakları vardır."

Çeviri:The woman and the man have razors.

February 27, 2014

29 Yorum


e.fiski

"razors" un başına neden "the" koyamıyoruz?


KPrxFoVG

yazıyı okudum ama buradaki örnekte bu belli bir tıraş bıçağı olabilir bunu bilmiyoruz ki


murattemurtr

Katılıyorum size bence belirli bir kadin ve belirli bir erkeğin tiraş bıçağı da belirli olmali mantıken


Ers.b

Ama zaten var olan (belirli bir) tıraş bıçaklarından söz ediliyor dolaysiyla "the" yi tartişmak gerek...


lk1xTP

yazarken kadın ve erkeğin yer değiştirmesi yanlış sayılmamalı


AYK1R1

The man has

The men have

The man and the woman have


auspices

"Woman's and man's razors exists." neden olmaz?


GokayDonat

Çünkü örnek:woman has kadın sahip ,tükçe çevirisi:kadının


auspices

Herhangi bir sahiplik eki olmaksızın cümle sanki eksik gibi durmuyor mu? Yine aynı hatayı yaptım ama mantığım "s" ekini arayıp duruyor. "Woman's and man's razor are exist" ? Neden olmaz


mehmet135668

şaka mı yapıyorsunuz.Kadın ve erkeğin demekle erkek ve kadının demek arasında bizim bilmediğimiz bir fark mı var


suerynk21

Have got ile have arasinda nasil bir fark vardir?


Tue_

Hiçbir fark yok ama yaygın kullanım sadece have ile olandır.


akadir33

"razor blades" de olabilir bence


cenkdemirkiran

Neden has degil de have kullandik


Nefise828941

Kadın ve erkek they olur çünkü they ile de have kullanılır.


Alev285288

Ne saçma blr cümle


ME-T

shave knives niye olmuyor


Tuba249942

Both the woman and the man have razors. Bu kullanım dogru mu?


kedicim

have got şimdiye kadar hiç kullanmadık ama bu cevapta karşımıza çıkıyor.


yusuf717676

Nedeb has değilde have


afatsuM.H.K

"Kadın ve erkek" diye cümleye başladığına göre "Onlar" dan bahsediyor demektir. Yani "They". I, we, you, they in yanına have fiili gelir. He, she, it ile "has" fiili kullanılır.


Elcan649765

Neden bazı man cümlesine have bazısına has geliyor?


GokayDonat

Men:genel olarak erkekler diye kullanılır mesala tuvaletlerde felan men yazar ama Man:tek bir kişi anlamında erkek diye kullanılır.teşekkürler


Furkan.96

Neden has olmuyorda have oluyor ?


Tue_

Kadın ve erkek çoğul çünkü, 'they' have


zlemTorlak

Have yanlis yere koydugum icin yanlis yaptim bazilarinda yalnisi duzeltiyo bazilarinda duzeltmiyo birde son bir canim kalmisti bu haksizlik


Hlya10323

Aynısını yazmıştım. Nesi yanlış ?


SonglKiraz1

The razors desek cümlenin anlamı ne olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.