"Kadının ve erkeğin tıraş bıçakları vardır."

Çeviri:The woman and the man have razors.

February 27, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

e.fiski

"razors" un başına neden "the" koyamıyoruz?

February 27, 2014

Selcen_Ozturk
February 27, 2014

KPrxFoVG

yazıyı okudum ama buradaki örnekte bu belli bir tıraş bıçağı olabilir bunu bilmiyoruz ki

June 22, 2019

MemetGA

Kural belli have has cümlelerinde the gelince anlam değişiyor kardeşim. Belli mi belirsiz mi Bu niye böyle diye sorgulama böyle kabul et.

June 24, 2019

suerynk21

Have got ile have arasinda nasil bir fark vardir?

December 7, 2014

AYK1R1

The man has

The men have

The man and the woman have

May 29, 2019

auspices

"Woman's and man's razors exists." neden olmaz?

August 18, 2014

auspices

Herhangi bir sahiplik eki olmaksızın cümle sanki eksik gibi durmuyor mu? Yine aynı hatayı yaptım ama mantığım "s" ekini arayıp duruyor. "Woman's and man's razor are exist" ? Neden olmaz

August 22, 2014

akadir33

"razor blades" de olabilir bence

March 8, 2016

cenkdemirkiran

Neden has degil de have kullandik

February 9, 2018

ME-T

shave knives niye olmuyor

June 17, 2015

Tuba249942

Both the woman and the man have razors. Bu kullanım dogru mu?

November 16, 2017

kedicim

have got şimdiye kadar hiç kullanmadık ama bu cevapta karşımıza çıkıyor.

March 6, 2018

yusuf717676

Nedeb has değilde have

June 6, 2018

afatsuM.H.K

"Kadın ve erkek" diye cümleye başladığına göre "Onlar" dan bahsediyor demektir. Yani "They". I, we, you, they in yanına have fiili gelir. He, she, it ile "has" fiili kullanılır.

June 20, 2019

Elcan649765

Neden bazı man cümlesine have bazısına has geliyor?

May 13, 2019

mehmet135668

şaka mı yapıyorsunuz.Kadın ve erkeğin demekle erkek ve kadının demek arasında bizim bilmediğimiz bir fark mı var

September 9, 2019

Alev285288

Ne saçma blr cümle

September 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.