1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who else is with us?"

"Who else is with us?"

Çeviri:Başka kim bizimle?

February 27, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

fmervet

Bizimle başka kim var demiştim ama

October 2, 2014

HulyaCakka

me too

August 4, 2016

Burak956169

What else is in the food yemeğin içinde başka ne var anlamından kullanılıyorsa who else is with us da bu anlamda kullanılabilir.

January 26, 2019

najaftom

"Bizimle baska kim" neden yanlis?

March 29, 2014

rasitabanoz

cümle böyle anlamsız oluyor

June 7, 2014

ei05031991

Who is else with us? ile arasında ne fark var

November 26, 2014

Khmzx

Sanırım o zaman "kim başka bizimle?" gibi bir cüme oluyor. Orada ki "is"e dikkat etmek gerek.

June 27, 2017

farah-cansu

our da olmaz miydi :p

December 11, 2014

aylingungor04

" Yanımızda başka kim var? " yanlış mıdır?

April 10, 2015

burjuuu85

''Başka Kim bizim yanımızda'' dedim kabul etmedi

September 1, 2015

Mert418954

"Kim Bizimle ?" Dedim ben kalıp gibi değil mi bu ztn ?

October 2, 2019

brahimApa

Bizimile yerine bizle yazdım niye yanlış

May 26, 2014

rasitabanoz

türkçede doğrusu "bizimle"

June 7, 2014

EmrullahCanturk

with dediği anlaşılmıyor

October 28, 2014

emine026

bizimle başka kim var .. olmuyo muş.. cümlemmi düşü acep

December 6, 2014

z.kenpachi

"Bizden başka kim var" da olur gibi geliyor bana?

May 20, 2015

Elifsla10

with anlamına yanımızda olarak gösteriyo fakat cümlede başka kim yanımızda dediğimizde kabul etmiyor neden bilen varmı ?

December 18, 2015

cagripnr

başka kimler bizimle olmadı

May 7, 2016

Resat951185

With tam olarak anlasilmiyor!

October 25, 2016

SonGamerZL

sa

February 4, 2017

ErenKale1

Başka kimler bizimle dedim kabul etmesi de gerekmez mi who kelimesi kim ve kimler anlamına da gelmiyor mu arkadaşlar yardımcı olur musunuz

March 13, 2017

Fatih105834

Bizimle birlikte başka kim var dedim ama kabul etmedi

December 26, 2018

alice.leyla

ulan ne fark eder allah askina ya 'baska bizimle kim" ya da "kim baska bizimle" ne fark eder anasini satiyim yooh yani

July 13, 2016

Mert418954

Leyla gel tanışalım :d insta adresim mert_cmn pp de barış özcan var

October 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.