1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who else is with us?"

"Who else is with us?"

Çeviri:Başka kim bizimle?

February 27, 2014

23 Yorum


fmervet

Bizimle başka kim var demiştim ama


ei05031991

Who is else with us? ile arasında ne fark var


Khmzx

Sanırım o zaman "kim başka bizimle?" gibi bir cüme oluyor. Orada ki "is"e dikkat etmek gerek.


aylingungor04

" Yanımızda başka kim var? " yanlış mıdır?


Limon898473

Bizimle ve yanımızda kelimeleri Türkçede çok uzak anlama gelmeselerde İngilizce'de öyle değil


burjuuu85

''Başka Kim bizim yanımızda'' dedim kabul etmedi


najaftom

"Bizimle baska kim" neden yanlis?


rasitabanoz

cümle böyle anlamsız oluyor


farah-cansu

our da olmaz miydi :p


ErenKale1

Başka kimler bizimle dedim kabul etmesi de gerekmez mi who kelimesi kim ve kimler anlamına da gelmiyor mu arkadaşlar yardımcı olur musunuz


Fatih105834

Bizimle birlikte başka kim var dedim ama kabul etmedi


Mert418954

"Kim Bizimle ?" Dedim ben kalıp gibi değil mi bu ztn ?


brahimApa

Bizimile yerine bizle yazdım niye yanlış


rasitabanoz

türkçede doğrusu "bizimle"


EmrullahCanturk

with dediği anlaşılmıyor


emine026

bizimle başka kim var .. olmuyo muş.. cümlemmi düşü acep


z.kenpachi

"Bizden başka kim var" da olur gibi geliyor bana?


Elifsla10

with anlamına yanımızda olarak gösteriyo fakat cümlede başka kim yanımızda dediğimizde kabul etmiyor neden bilen varmı ?


cagripnr

başka kimler bizimle olmadı


Resat951185

With tam olarak anlasilmiyor!


Burak18323

''Who'' telaffuzunu atlıyor. Düzeltilmesi gerekir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.