"Who else is with us?"

Çeviri:Başka kim bizimle?

4 yıl önce

17 Yorum


fmervet

Bizimle başka kim var demiştim ama

4 yıl önce

HulyaCakka

me too

2 yıl önce

ei05031991

Who is else with us? ile arasında ne fark var

3 yıl önce

Khmzx

Sanırım o zaman "kim başka bizimle?" gibi bir cüme oluyor. Orada ki "is"e dikkat etmek gerek.

1 yıl önce

najaftom

"Bizimle baska kim" neden yanlis?

4 yıl önce

rasitabanoz

cümle böyle anlamsız oluyor

4 yıl önce

farah-cansu

our da olmaz miydi :p

3 yıl önce

aylingungor04

" Yanımızda başka kim var? " yanlış mıdır?

3 yıl önce

burjuuu85

''Başka Kim bizim yanımızda'' dedim kabul etmedi

3 yıl önce

EmrullahCanturk

with dediği anlaşılmıyor

3 yıl önce

emine026

bizimle başka kim var .. olmuyo muş.. cümlemmi düşü acep

3 yıl önce

z.kenpachi

"Bizden başka kim var" da olur gibi geliyor bana?

3 yıl önce

Elifsla10

with anlamına yanımızda olarak gösteriyo fakat cümlede başka kim yanımızda dediğimizde kabul etmiyor neden bilen varmı ?

2 yıl önce

cagripnr

başka kimler bizimle olmadı

2 yıl önce

Resat951185

With tam olarak anlasilmiyor!

1 yıl önce

SonGamerZL

sa

1 yıl önce

ErenKale1

Başka kimler bizimle dedim kabul etmesi de gerekmez mi who kelimesi kim ve kimler anlamına da gelmiyor mu arkadaşlar yardımcı olur musunuz

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.