A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She is not up to the task."

Fordítás:Ő nem alkalmas a feladatra.

4 éve

6 hozzászólás


rfvijn1

Ezek szerint az "up to" kifejezes a vki alkalmas vmire jelentest takar?

2 éve

nagyllaci

A "to be up to" igen :) Szóval kell az ige is. Másképp csak annyit jelenthet hogy valamire.

2 éve

luckiluke

Nem nagyon találtam ilyen jelentést az egynyelvű szótárakban. Ez nem inkább be up for? (https://idioms.thefreedictionary.com/be+up)

1 hónapja

Lincsi
Lincsi

Ő nem bír el a feladattal. Ez nem jó?

4 éve

radnaitomi

De, jó az is.

4 éve

GrgSzabolcs

nem készült fel a feladatra ! Ez miért nem jó, nekem azt a megoldást hozta hogy : nem kész a feladatra !

11 hónapja