A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like to walk my dog."

Fordítás:Szeretem sétáltatni a kutyámat.

4 éve

13 hozzászólás


terrordoktor

Kutyám, vagy kutyámat, szerintem ugyanaz. Nem hiba.

4 éve

Gyorgyi1122

Szerintem sem hiba, én is "kutyám" kifejezést használtam

4 éve

tothcila
tothcila

Ha ugyanaz, akkor mindkét mondat helyes. 1. Hol van a kutyám? 2. Hol van a kutyámat?

Attól még hogy angolul tanulunk ne hanyagoljuk el az anyanyelvünket. A magyarban fontos a tárgyrag, már amennyire ez mond még valakinek valamit.

3 éve

Collace

Szeretek sétállni a kutyámmal vagy szeretem sétálltatni a kutyámat - ugyanazt jelenti szerintem.

4 éve

nagyenyed

Szeretek sétálni a kutyámmal az I like to walk with my dog. Sétálni.

4 éve

RitaSipeki

igen, feltéve, hogy a sétál-t 1 l-el írtad :)

4 éve

Makuka0

RitaSipeki: csak mellesleg, a sétált te több l-lel írnád? - én akkor sem szólnék rád, ha igen -

3 éve

ZoltnKlocz

Nem jelenti ugyanazt. A kutyámmal angolul "with my dog".

4 éve

Janos-1907

Kicsit vicces, hogy mindenre fuck, ass és hasonló szavakat ajánl a gép. Bemondom, hogy "I like to walk my dog", erre azt mutatja, hogy azt mondtam, hogy "I like tu f*** my dog". Persze így is van értelme :))

4 éve

lehnerv

szeretem a kutyám sétáltatni - szerintem el kéne fogadni

4 éve

Anita-Kiss

kutyámat helyett kutyám....és ugrott egy élet :(((((((((((((((

4 éve

Maxipotzak

A szeretem sétáltatni a kutyám és a szeretem sétáltatni a kutyámat közötti különbséget miért nem fogadja el?

4 éve

kogu4
kogu4

(joke) When do I take my horse for a walk? Mikor viszem el a lovamat egy sétára?

4 hónapja