A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A turisták bementek a múzeumba."

Fordítás:The tourists entered the museum.

4 éve

9 hozzászólás


petam1

Az "in" nem hiányzik belőle?

4 éve

radnaitomi

Nem, mert az 'enter' ige jelentése már magában az, hogy bemegy.

4 éve

petam1

Köszi.

4 éve

ufonauta

Akkor ebben a mondatban miért kellett az "in": He entered in my room.

4 éve

radnaitomi

Oda sem kell.

'He entered my room' a helyes megoldás.

Ha valahol 'in'-nel írta, akkor az hibás volt.

4 éve

ufonauta

Köszönöm szépen a választ!

4 éve

szatti

A went miért nem jó? Az entered belépett a went pedig ment. De a went into az simán lehet bement szerintem.

2 éve

pelyib
pelyib

Én is inkább a 'go'-t használnám erre.

2 éve

malackutya

The turists went to the museum. Miert nem fogadhato el?

2 hónapja