1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I make soup with pieces of m…

"I make soup with pieces of meat."

Çeviri:Ben et parçaları ile çorba yaparım.

February 27, 2014

26 Yorum


alpermutlu1

"etin parçaları" olarak kullanılamaz mı?


oguzkir

bu soruyu ben de sordum, cevabı şu olmalı: pieces of the meat olsaydı dediğin doğruydu.


AcanayLM

çorbayı et parçalarıyla yaparım da kabul edilmeli!


e.fiski

"et parçalı çorba yaparım" olmaaaayor mu? bence olur...


tansudasli

kel başa şimşir tarak


e.fiski

"parça etli çorba yaparım" da olur bence. rapor ediyorum. sonra vay arkadaş olmaz vay biz öyle demeyiz olmasın :))


e.fiski

la şimdi farkettim bi öncekini de ben yazmışım aslfjlaekjfa. paso sallıyom demek ki bu cümleyi görünce ben :D


Mustafa246580

Etli çorba yaparım ☺


bekirakgul

"Ben bir parca et ile corba yaparim" neden olmaz?


oguzkir

a piece of meat demesi gerekir.


252525ENESDEMIR

Direk ben kelle paça yaparım diyelim olsun bitsin.:)


mehmetyaln269676

Doğru Cevap ile aynı şeyi yazdım yanlış olduğunu söyledi


DilsadeGngr

buradaki of ne işe yarıyor?


sonterekeme

etin parçaları pieces of meat, -of burda -nın -nin anlamı katar mesela a cup of coffee örneğinde olduğu gibi kahvenin bir fincanı demiyoruz bir fincan kahve diyoruz ya onun mantığında düşünün.


DoganTezca

Bu kadarı saçmalık. Çorbayı et parçalarıyla yaparım kabul edilmeli.


AsumanYuce

Bence de kabul edilmeki


fatihatis89

With duyulmuyor sanki demiyor


Sevde808812

Ben çorba ile et parcaları yaparim yazdim kabul etmedi. Acaba bunlarin yerini degistirince farkli mi oluyor


Ozcep

Sertifika mi nasil alabirim puanim 26500


burak4436

Sertifika alabindin mi ?


[aktif olmayan kullanıcı]

    The paça soup


NurettinFa

    Make a soup değil make soup. Çünkü çorba sayılamayan bir şeydir.


fatih.sen

    Of offf offff. Buradaki of noluyo ya


HulyaCakka

    Çorba pişiririm dedim yok illa yaparım olacak

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.