1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I make soup with pieces of m…

"I make soup with pieces of meat."

Çeviri:Ben et parçaları ile çorba yaparım.

February 27, 2014

22 Yorum


alpermutlu1

"etin parçaları" olarak kullanılamaz mı?

June 8, 2014

oguzkir

bu soruyu ben de sordum, cevabı şu olmalı: pieces of the meat olsaydı dediğin doğruydu.

July 10, 2014

e.fiski

"et parçalı çorba yaparım" olmaaaayor mu? bence olur...

February 27, 2014

tansudasli

kel başa şimşir tarak

June 6, 2018

AcanayLM

çorbayı et parçalarıyla yaparım da kabul edilmeli!

November 7, 2014

e.fiski

"parça etli çorba yaparım" da olur bence. rapor ediyorum. sonra vay arkadaş olmaz vay biz öyle demeyiz olmasın :))

March 14, 2014

e.fiski

la şimdi farkettim bi öncekini de ben yazmışım aslfjlaekjfa. paso sallıyom demek ki bu cümleyi görünce ben :D

March 14, 2014

bekirakgul

"Ben bir parca et ile corba yaparim" neden olmaz?

July 6, 2014

oguzkir

a piece of meat demesi gerekir.

July 10, 2014

Mustafa246580

Etli çorba yaparım ☺

August 13, 2017

252525ENESDEMIR

Direk ben kelle paça yaparım diyelim olsun bitsin.:)

August 30, 2018

DilsadeGngr

buradaki of ne işe yarıyor?

October 4, 2016

sonterekeme

etin parçaları pieces of meat, -of burda -nın -nin anlamı katar mesela a cup of coffee örneğinde olduğu gibi kahvenin bir fincanı demiyoruz bir fincan kahve diyoruz ya onun mantığında düşünün.

September 12, 2018

muhammedha358620

Yooo

February 25, 2017

Ozcep

Sertifika mi nasil alabirim puanim 26500

April 29, 2017

burak4436

Sertifika alabindin mi ?

May 21, 2017

DoganTezca

Bu kadarı saçmalık. Çorbayı et parçalarıyla yaparım kabul edilmeli.

July 11, 2017

AsumanYuce

Bence de kabul edilmeki

August 8, 2018

-Raaki

The paça soup

October 5, 2018

fatihatis89

With duyulmuyor sanki demiyor

November 26, 2018

mehmetyaln269676

Doğru Cevap ile aynı şeyi yazdım yanlış olduğunu söyledi

November 1, 2019

NurettinFa

Make a soup değil make soup. Çünkü çorba sayılamayan bir şeydir.

November 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.