1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Mann ist schön."

"Der Mann ist schön."

Çeviri:Erkek güzel.

January 9, 2017

7 Yorum


hatininhayalleri

Türkçe de güzel/yakışıklı diye bir ayrım var ya hani. O ayrım Almancada da var mı?

January 9, 2017

Eluvian_

"gut aussehend" diyebilirsiniz. (birebir çeviri ile "iyi görünümlü" demek)

  • "gut aussehender Mann" = "yakışıklı adam"
January 9, 2017

Adafeloz

Schön normalde ö harfiyle okunurken dankeschön kelimesinde ü gibi okunuyor o neden öyle?

December 5, 2017

Ecemzyurt

hoş adam anlamı da olmaz mı

March 10, 2017

Eluvian_

Hoş adam = der schöne Mann

March 11, 2017

Eren571743

"Adam iyi" de olmaz mı? Schön aynı zamanda iyi anlamına da gelmiyor mu?

April 30, 2017

Eluvian_

"Der Mann ist gut." daha iyi bir ceviri o cumle icin.

April 30, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.