Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Der Mann ist schön."

Çeviri:Erkek güzel.

1 yıl önce

8 Yorum


hatininhayalleri

Türkçe de güzel/yakışıklı diye bir ayrım var ya hani. O ayrım Almancada da var mı?

1 yıl önce

Eluvian_

"gut aussehend" diyebilirsiniz. (birebir çeviri ile "iyi görünümlü" demek)

  • "gut aussehender Mann" = "yakışıklı adam"
1 yıl önce

Adafeloz

Schön normalde ö harfiyle okunurken dankeschön kelimesinde ü gibi okunuyor o neden öyle?

10 ay önce

Ecemzyurt

hoş adam anlamı da olmaz mı

1 yıl önce

Eluvian_

Hoş adam = der schöne Mann

1 yıl önce

Eren571743

"Adam iyi" de olmaz mı? Schön aynı zamanda iyi anlamına da gelmiyor mu?

1 yıl önce

Eluvian_

"Der Mann ist gut." daha iyi bir ceviri o cumle icin.

1 yıl önce

DilekKuzug1
10 ay önce