"They are yours."

Μετάφραση:Είναι δικές σας.

January 9, 2017

14 σχόλια


G77A2

Γιατί δεν μεταφράζεται αυτά είναι δικά σας?


MarsTheSoap

Το "Αυτά είναι δικά σας" είναι ήδη μια αποδεκτή μετάφραση. Αν σας το έβγαλε λάθος, ίσως έγινε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος και το σύστημα δεν πήρε την πρότασή σας ως σωστή.

Εάν στο μέλλον έχετε κάποια άλλη διαφωνία με τη διόρθωση του Duolingo, θα βοηθούσε αν βγάζατε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) ή αν κάνατε 'αντιγραφή' ακριβώς την απάντησή σας και τη διόρθωση του συστήματος και τα 'επικολλούσατε' στο σχόλιό σας, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε πού βρίσκεται το πρόβλημα.


Malvina__S

Αυτο ειναι δικο σου.


noragoula

το they εχει γενος τελικα; δηλαδη οταν λεμε αυτοι η αυτα πως το λεμε στα αγγλικα;


mizinamo

το they εχει γενος τελικα;

Όχι, δεν έχει.

δηλαδη οταν λεμε αυτοι η αυτα πως το λεμε στα αγγλικα;

Το ίδιο είναι -- αυτοί, αυτές, αυτά, όλα είναι they.


Jon345104

Αυτοί είναι δικές σας ;;;


NatalieSav14

Γιατί είναι δικές σας και οχι δικά σας; αφού δεν προσδιορίζει γένος. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


jaye16

Αν διαβάσετε το παραπάνω σχόλιο από @MarsTheSoap θα δείτε ότι το "Αυτά είναι δικά σας" είναι ήδη μια αποδεκτή μετάφραση.

Όποτε, το θέμα δεν ορίζεται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε σωστή μετάφραση.

Έτσι, για αυτή την πρόταση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε "δικές σου" "δίκες σας" "δικοί σου" "δικοί σας" κ.λπ.... Συνολικά έχουμε πάνω από 20 πιθανές σωστές προτάσεις.

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας εάν δεν κάνετε ΑΝΑΦΟΡΑ Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια αναφορά.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το πώς να δουλεύεις στο Duolingo.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να μάθετε πιο εύκολα χωρίς λάθη στο Duolingo

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη. Mε αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε πάντα ποιες λέξεις πρέπει να χρησιμοποιείτε για τη μετάφραση.

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια αναφορά.


Emiljan18

Κάποιος να μας πει σχετικά με αυτό


Loula750148

Είναι δικοί σας είναι λάθος;


jaye16

"Είναι δικοί σας " είναι ήδη μια αποδεκτή μετάφραση.


Steves744499

Είναι δικά σου.


Loula750148

Αυτά είναι δικά σας, είναι λάθος;


jaye16

Είναι σώστο.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.