Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man, whose son is here, is in the house as well."

Çeviri:Oğlu burada olan adam da evde.

4 yıl önce

10 Yorum


malicebi

Peki, as well yerine also, too gibi bir şey kullanamaz mıydık Selcen Hanım?

4 yıl önce

AhmetYlmaz4

Whose yerine who neden olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü aitlik var cümlede (adamın oğlu) o yüzden whose kullanılır. Mesela:

  • The man, who is a singer, is in the house as well. (Şarkıcı olan adam da evde)
  • The man, whose son is a singer, is in the house as well. (Oğlu şarkıcı olan adam da evde)
4 yıl önce

cronychucky

As well cumleye de da anlamimi katiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

yusuf710

çok şaşırtıcı bir cümle

1 yıl önce

Self-explanatory

"Oğlu" yerine "çocuğu" cevabının da doğru kabul ediliyor olması gerekiyordu.

3 yıl önce

mikbalkose

"Oglu burada olan adam da evde" cümlesini kabul etmedi. :)))

8 ay önce

magaEliMem

The man whose son is here is also at home) olmazmi bence olur ayni anlama gelio

5 ay önce