Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το δεκαεννιά είναι ένας αριθμός."

Μετάφραση:Nineteen is a number.

0
πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


vREa1
vREa1

The nineteen is a number Γιατι ειναι λαθος;

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Επειδή στα αγγλικά δε χρηστιμοποιούμε άρθρο σε τέτοια περίπτωση.

Μοιάζει με τα όνοματα ανθρώπων: Λέμε John is speaking to Peter και όχι The John is speaking to the Peter όταν ο Γιάννης μιλάει με τον Πέτρο.

Και έτσι το nineteen είναι σαν όνομα του αριθμού και δεν παίρνει άρθρο όταν μιλάμε έτσι γενικά.

Με άρθρο θα ήταν αν πρόκειται για ορισμένο δεκαεννιά, για παράδειγμα αν γράφεις δυο αριθμούς στο χαρτί και έπειτα λες ότι The seventeen is blue and the nineteen is read -- μιλάς για ορισμένο δεκαεννιά, αυτό που μόλις έγραψες.

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο