"He has dogs."

Μετάφραση:Αυτός έχει σκύλους.

January 9, 2017

6 σχόλια


abdulhalim805134

Γιατί "αυτός έχει σκύλοι" είναι λάθος ;


mizinamo

Επειδή έτσι δε λέμε. Έχει σκύλους (αιτιατική πτώση) κι όχι σκύλοι (ονομαστική πτώση).


abdulhalim805134

Κατάλαβα τώρα Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας :)


nisi009

Δεν το ακουσα καλα.Ακουσα <>


jaye16

Αυτό το φόρουμ είναι για συζητήσεις σχετικά με τη γλώσσα και δεν έχουμε τρόπο να διορθώσουμε το πρόβλημα με την προφορά / ηχογράφηση.

Παρακαλώ κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ έτσι ώστε εκείνοι που είναι υπεύθυνοι για τον ήχο μπορούν να το δουν και να τα διορθώσει. Ευχαριστούμε, για τη βοήθειά σας Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ: https://forum.duolingo.com/comment/25790225 1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση: 2.Κάντε κλικ σε αυτό που θέλετε να αναφέρετε

  • Ο ήχος δεν ακούγεται σωστά.

  • Οι συμβουλές του λεξικού με την κατάδειξη είναι λανθασμένες.

  • Ο ήχος λείπει.

  • Οι συμβουλές του λεξικού δεν εμφανίζονται με την κατάδειξη.

  • Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

  • Κάτι άλλο δεν πήγε καλά.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.