1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My father is a famous lawyer…

"My father is a famous lawyer."

Fordítás:Az édesapám egy híres ügyvéd.

February 27, 2014

5 hozzászólás


sorbanagnes

az apukamat nem fogadja el!!!!!


Herbelzsofi

Én is azt írtam és jelentettem, hogy fogadják el!


netezoeger

Koszonom szepen a jelentest nekem mar elfogadta


MartonGeza

Kedves szerkesztők! Az "édesapám" szó elé illetlenség és neveletlenség névelőt tenni. Van még mit tanulnotok a magyar nyelv használatáról...


Florian226147

Bocs, nem akarlak megbántani, de ezt ki mondta, melyik helyesírási szabály mondja??? Szerintem nagyon sokan nem hallottak ilyenről

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.