1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My father is a famous lawyer…

"My father is a famous lawyer."

Fordítás:Az édesapám egy híres ügyvéd.

February 27, 2014

4 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

sorbanagnes

az apukamat nem fogadja el!!!!!

February 27, 2014

Herbelzsofi

Én is azt írtam és jelentettem, hogy fogadják el!

March 23, 2014

netezoeger

Koszonom szepen a jelentest nekem mar elfogadta

January 3, 2015

MartonGeza

Kedves szerkesztők! Az "édesapám" szó elé illetlenség és neveletlenség névelőt tenni. Van még mit tanulnotok a magyar nyelv használatáról...

April 14, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.