A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We like your blue cars."

Fordítás:Szeretjük a kék autóidat.

4 éve

10 hozzászólás


Mol.Zsu

úgy gondolom, a Szeretjük a kék autóitokat forditás is megfelelő, hiszen nem tudjuk, egyes, vagy többes szám második személyt jelent a you, hiszen nincs szövegkörnyezet.

4 éve

fectroll
fectroll

Jogos, jelentsd!

4 éve

Touwer73

"kedveljük a kék autóidat" ..ez miért is nem jó?

4 éve

Orsi1026

amit kiír, az viszont tutira nem jó: "Tetszenek a ti kék autóid."

4 éve

fectroll
fectroll

"Szeretjük a kék autóidat." Ezt írta ki?

4 éve

TthKlmn

Tetszik a kék autóid, talán tetszenek a kék autóid

8 hónapja

weitzhandler

Why not szeretünk?

8 hónapja

Szandra476838

A tetsziket miért nem fogadja el???

4 hónapja