1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "My dogs eat fish."

"My dogs eat fish."

Tłumaczenie:Moje psy jedzą ryby.

February 27, 2014

13 komentarzy


Polkaa14

To głupie ta pani mówi błędnie poszczególne słowa'


Wojtek5791

Ryby czy rybę....?


yuioyuio

Ryby, ponieważ gdyby chodziło o jedną rybę byłoby My dogs eat a fish


werka210051

O wlasnie o to chcialam zapytac czyli a i wiemy ze l.poj....poczatkowo zastanawialam sie czynie napisac np one fish w sensie ze jedna rybe. Np jakbym w sklepie chciala powiedziec ze chce rybe to bym powiedziala albo fish albo aby oznaczyc ze jedna to one fish. Ciekawe czy opcja z one fish bylaly poprawna i akceptowalna? Ewentualnie zastanawialam sie czy mozna zrobic wyjatek i powiedziec fishes jako ryby. Ale tu sie juz rozjasnilo


Karolina462519

Nie piasze 'a fish' a i tak chodzi o jedna rybe


kichas

jak podpowiada podpowiadacz: Istnieje słówko fishes ale oznacza ono ryby w sensie gatunku. Gdy powiemy, że w jeziorze są ryby (fishes) oznacza to, że są w nim różne gatunki ryb: węgorze, karpie, sumy itd. moim zdaniem gdy psy jedzą ryby, nie musi to oznaczać, że jedzą te same ryby, no, chyba ,że jest to twarda reguła i wtedy l.p i l.m to fish a fishes to różne gatunki ryb np w jeziorze.


yuioyuio

Ale jeśli nie chcemy zwrócić uwagi na to, że są to różne gatunki ryb, to w l. mnogiej mówimy fish. W tym zdaniu nie obchodzi nas jakie gatunki ryb je pies, więc użycie fishes nie jest uzasadnione.


izeczka1

Jak piesy mogą jeść ryby?


Kristine466318

Dobrze byłoby napisać poprawnie po polsku "psy".


Karol2137

Jamowie (maj doks it fisz)


werka210051

Jak to nie moga jest ryb jak mialam kundelka i zostawilam rybe przygotowana do obrobki na obiad to mi ja sciagnal i zezarl a potem uciekl w kat jak go zaczelam wolac bo juz wiedzial co zbroil i ze zle bardzo zrobil. To tak by the way wam puscilam dla relaksu ten koment


MichalinaW573

1ryba a 2 to coś innego ...

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij