1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben onu bir hayvan sayarım."

"Ben onu bir hayvan sayarım."

Çeviri:I consider him an animal.

February 27, 2014

49 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

altugcyhn

"I consider it like/as an animal" gibi bir cevap banada daha mantıklı görünüyor. Arada nasıl bir anlam farkı var.

March 2, 2014

Heyman491765

hayvan gibi sayarım çıkıyor sizin cümlenizden

August 13, 2019

mertcanncakir

Ben onu bir hayvan olarak görüyorum. Daha doğru geliyor kulağa. Diğer cümle de de mesela siz beni kardeşiniz gibi görürsünüz, daha iyi duruyor.

September 1, 2019

tubanur214187

Oha ayıp değil mi?

December 30, 2017

Primalshade

Cümleler çok zekice, oluşturulurken fazla düşünüldü mü acaba lol

July 20, 2018

timurozer

Sizi kendi halinize bırakıyorum.

January 5, 2019

A--U

i count it an animal. "count=saymak" değil mi? "consider" kullanacaksak madem, türkçesini de saymak değil de,"ben onu bir hayvan olarak düşünürüm" yazsalar ya madem. kafalarına göre çeviri yapıyorlar.

November 22, 2018

Sukta

Ben onu adamdan saymam derken saymayı düşünmek anlamında kullanmıyor muyuz zaten? Burada da aynı anlamda kullanılmış ki bence birebir çevirilerden kaçınmaları iyi birşey.

July 6, 2019

Melih870623

count daha çok sayı saymak anlamında kullanılıyor

September 3, 2019

Ahmetnce6

Him, yani eril. Erkeğe hayvan diyorlar, bilinçaltı mesajına bakın.

January 16, 2019

KPrxFoVG

Bu cümle argo mu yoksa düşünemediğimiz bir anlamı mı var???

June 15, 2019

earpaci

Assume neden olmuyor?

March 15, 2015

onur2001

Ben buradaki ceviride dedigi gibi yaziyorum ama assume yi kullaniyor

July 24, 2014

matciolmak

"i consider him as a pet." dedim neden kabul etmedi?

August 24, 2014

BeratcanAl

Evcil hayvan demek cümlenin anlamını bozar

September 28, 2014

Nazolu

Evcil hayvan ve hayvan farklı şeylerdir .bu sebeple pet demen cümlenin anlam akışını bozacaktır.

February 2, 2017

yusufkalab

consider regard count ayrımını yapabilecek olan var mı. count sadece sayı saymak için kullanılıyor falandan hariç düzgün bir açıklama yapabilir misiniz.

January 3, 2019

Yasincan4

Count niye olmuyo

May 16, 2019

Heyman491765

sayı saymak anlamı olduğundan

August 13, 2019

Heyman491765

google translate den

saymak count, count off, enumerate, number, consider, regard as

sayılmak count, be counted, be numbered, be accounted of, rank, rank among

sayı saymak count, number, number off

addetmek consider, esteem, assume, count, rate

sayı sayma counting, count, reckoning

sayı number, count, issue, quantity, figure, point

August 13, 2019

ownerofyeontan

:D

August 22, 2019

barafiny

i count it as an animal

December 2, 2014

Borulcem

Evet bu neden olmuyor?

February 11, 2016

Heyman491765

count sayı saymak anlamındadır

August 13, 2019

kub1117

Like/as kullanamazsin gibi anlami katar

January 8, 2015

drgokhan1

ı consider its an animal

February 16, 2019

mgvn

burada ki her ve his bay - bayan için kullanılması gerekmez mi ? cevaplar da her de kabul ediliyor . yoksa cümlenin anlam ifadesi başka mı ?

March 5, 2014

isa9042

Evet. O, diye başlayan cümlelere he, she diye cevap verebiliyorsunuz

August 2, 2018

Armagan.kilic

Him ya da her olur

May 31, 2014

merv13k

Ben, I consider that it is an animal diye cevirdim.. burada that neden olmuyor

August 4, 2014

Heyman491765

keşke google translate'e yazssanız

I consider that it is an animal Bunun bir hayvan olduğunu düşünüyorum

I consider him an animal. ben onu bir hayvan sayarım

August 13, 2019

rail055

Ben assume kullandım ama kabul etmedi

October 8, 2014

sefaayalp

Ben accept i kullandım kabul etmedi. I accept it as an animal

March 25, 2015

Heyman491765

hayvan olarak kabul ediyorum demiş oluyorsunuz

August 13, 2019

oturkan

Cümlede like/as (gibi) anlamı karşılayan bir kelime yok. Yani uygun olmaz

April 6, 2015

Akin19901

"Her" kabul ediyor neden? Sadece "it"li olanı kabul etmesi gerekmez mi ?

February 29, 2016

Heyman491765

hayvanları da insandan saydıkları için :D kısaca onlar köpeklerine isim verdikleri için kullanıyorlar

August 13, 2019

ozantokat

"I assume it as an animal" bu cevap da bence doğru kabul edilmeli

March 24, 2016

GltenAkden1

"I count her an animal" da olabilir mi?

September 13, 2016

ersinturac
  • Count to thirty.(otuza kadar say)

  • I consider him an animal(onu hayvan sayarım)

aradaki farkı görmeye çalış. .

September 13, 2016

sonterekeme

tam merak ettiğim konuya değinmişsiniz, sanırım birisi normal sayı saymak (count) diğeri yerine koymak var saymak (consider)

August 21, 2017

rfk649649

O consider him an animal

November 15, 2016

SeyhanOZEN

"I concider it as an animal" olmaz mı

February 27, 2014

memo44414

Neden his kabul etmedi anlamadım her ile his arasında cinsiyetten başka bir fark var mı?

May 4, 2015

VarusBey

heeeeeeeeeeeyvan yemid ediyorum öküz

October 19, 2016

zbahadir

"Her" yerine it konulmali. Burada insani hayvan saymak çok yanlis.

December 16, 2016

zbahadir

"Bence o bir hayvan" veya "Bana göre o bir hayvan" cümleleri daha uygun.

July 20, 2018

enaeb

google translate bile iyileştirdi kendini bu nedir ya

September 27, 2018

m.cadirci

Him nedir ya. neden böyle bir cümle örnek olur ki ?

October 9, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.