Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu bir hayvan sayarım."

Çeviri:I consider him an animal.

4 yıl önce

26 Yorum


altugcyhn

"I consider it like/as an animal" gibi bir cevap banada daha mantıklı görünüyor. Arada nasıl bir anlam farkı var.

4 yıl önce

barafiny

i count it as an animal

3 yıl önce

Borulcem

Evet bu neden olmuyor?

2 yıl önce

earpaci

Assume neden olmuyor?

3 yıl önce

GltenAkden1

"I count her an animal" da olabilir mi?

1 yıl önce

ersinturac
  • Count to thirty.(otuza kadar say)

  • I consider him an animal(onu hayvan sayarım)

aradaki farkı görmeye çalış. .

1 yıl önce

sonterekeme

tam merak ettiğim konuya değinmişsiniz, sanırım birisi normal sayı saymak (count) diğeri yerine koymak var saymak (consider)

11 ay önce

tubanur214187

Oha ayıp değil mi?

7 ay önce

SeyhanOZEN

"I concider it as an animal" olmaz mı

4 yıl önce

mgvn
mgvn

burada ki her ve his bay - bayan için kullanılması gerekmez mi ? cevaplar da her de kabul ediliyor . yoksa cümlenin anlam ifadesi başka mı ?

4 yıl önce

isa9042
isa9042

Evet. O, diye başlayan cümlelere he, she diye cevap verebiliyorsunuz

1 hafta önce

Armagan.kilic

Him ya da her olur

4 yıl önce

onur2001

Ben buradaki ceviride dedigi gibi yaziyorum ama assume yi kullaniyor

4 yıl önce

merv13k

Ben, I consider that it is an animal diye cevirdim.. burada that neden olmuyor

4 yıl önce

matciolmak

"i consider him as a pet." dedim neden kabul etmedi?

3 yıl önce

BeratcanAl

Evcil hayvan demek cümlenin anlamını bozar

3 yıl önce

Nazolu
Nazolu

Evcil hayvan ve hayvan farklı şeylerdir .bu sebeple pet demen cümlenin anlam akışını bozacaktır.

1 yıl önce

rail055

Ben assume kullandım ama kabul etmedi

3 yıl önce

kub1117

Like/as kullanamazsin gibi anlami katar

3 yıl önce

sefaayalp

Ben accept i kullandım kabul etmedi. I accept it as an animal

3 yıl önce

oturkan

Cümlede like/as (gibi) anlamı karşılayan bir kelime yok. Yani uygun olmaz

3 yıl önce

memo44414

Neden his kabul etmedi anlamadım her ile his arasında cinsiyetten başka bir fark var mı?

3 yıl önce

Akin19901

"Her" kabul ediyor neden? Sadece "it"li olanı kabul etmesi gerekmez mi ?

2 yıl önce

ozantokat

"I assume it as an animal" bu cevap da bence doğru kabul edilmeli

2 yıl önce

rfk649649

O consider him an animal

1 yıl önce

Primalshade
Primalshade

Cümleler çok zekice, oluşturulurken fazla düşünüldü mü acaba lol

3 hafta önce