"O iyi görünüyor."

Çeviri:He seems fine.

4 yıl önce

95 Yorum


serdar.cam
serdar.cam

He seems good?

4 yıl önce

afaystil

Evet neden olmuyor böyle birisi açıklık getirebilir mi?

4 yıl önce

ofy54

I think so. Help us...

4 yıl önce

Minna626387

Well bir diğer anlamı iyi. İki anlamı var. Biri düşünme ünlemi (hmm... Yani well...) biri de good ile aynı anlamı olan iyi.

3 yıl önce

Minna626387

Ama neden good kabul edilmedi bilmiyorum...

3 yıl önce

skesici

bende aynı cevabı verdim.

2 yıl önce

Nazonaz2006

Ben de öyle dedim ama olmadı

2 yıl önce

abz0rt

She looks good?

4 yıl önce

selcukakcin

bendensin

2 yıl önce

meltemturan

Doğru olduğundan emin olduğunuz cümleleri buraya yazmak yerine lütfen rapor edin. Böylelikle bir çok alternatif cümle eklenmiş olur.Aksi taktirde yazdıgınız cümleler kafamızı karıştırarak "acaba öylemi, böylemi" karmaşası yaşamamıza neden oluyor.

3 yıl önce

Kevork59

nasıl rapor edeceğiz?

3 yıl önce

nacialican

Good sıfattır bir isim lazım sonrasında nitelemek için well zarftır fiilden sonra tek başına kullanılır

2 yıl önce

lalelalelale

simdiki zaman da cevap verdigimizde kabul etmiyorsunuz ama burada oldugu gibi siz simdiki zaman kullaniyorsunuz,bize ogrettiginiz sekil -o iyi gorunur- olacakti.Genis zaman.

3 yıl önce

mehmettgler

Good kullandım kabul etmedi. O da iyi demek değilmiydi

3 yıl önce

Dilara924399

"He/She looks good" da olmalıydı izlediğim dizilerde birçok kez "You look good" dendiğine şahit oldum yani ben onu görünüş olarak düşünmüştüm

3 yıl önce

Turker90

"He seems nice." ?

4 yıl önce

ErhanAz

he looks good ?

3 yıl önce

Gulsun95

Good fine ayni.anlamda degilmi??

3 yıl önce

MetehanOzcan

He looks good ?

3 yıl önce

serifenur2

he looks good neden kabul etmiyor

3 yıl önce

merttuzel17

It looks good??

1 yıl önce

KenanKARAG1

She looks fine da kabul edilebilir

4 yıl önce

koray06610

look=bakmak, seems=görmek, görüyor gibi

2 yıl önce

mehmetersahin

well good fine farklılıkları nedir

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

"bahar is a good teacher." burada good öğretmen hakkında bilgi vermektedir ve bu bir sıfattır. "bahar teaches well" dersek fiil hakkında bilgi verir. well burada zarftır.

3 yıl önce

gokselozdemir

evet neden "he seems good " u kabul etmiyor.

3 yıl önce

BerkaySrak

it ve she farklı şeyler ama ikisinide seçmek lazımmış saçmalık ben insanla cansız bir varlığı aynı şekilde belirtmem

3 yıl önce

yok300465

He seems good yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

mojdayn

Looks'u Kabul etti good kabul etmedi

3 yıl önce

emin581729

Tamam

3 yıl önce

SarpAlef0

neden good olmuyor aynı şey değilmi

3 yıl önce

taygan11

good yazdım problem çıkardı

2 yıl önce

536tezcan

He seems good dedim olmadı

2 yıl önce

536tezcan

She, it ve he yi kabul ettigi halde niye onu kabul etmiyo yaaa

2 yıl önce

536tezcan

Ama well i kabul ediyo

2 yıl önce

536tezcan

Bence burda kabul etmemesinin nedeni her bolumde farkli kelimeler ogretiyor ve bu bolumde good kelimesi olmadigi icin kabul etmedi cunku bu bolumde fine ı ogretiyo (+bana gore+)

2 yıl önce

yasminozkan1

she looks good veya he looks good neden olmuyor?

2 yıl önce

keremhan77

He looks good, kabul etmedi.

2 yıl önce

elif143726

Çok kolay

2 yıl önce

elif143726

Çok zormuşşşşşşş

2 yıl önce

elif143726

Zor değil mi ?

2 yıl önce

aysimay

good ve fine aynı anlamda kullanılamaz mı bu cümlede?

2 yıl önce

HavvaYumlu

He looks good neden degil

2 yıl önce

ocalceylin

He looks good kabul edilemez mi?

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

It well seems .... olmali deyildi

2 yıl önce

myenes

"He appears well" cümlesinde herhangi bir yanlışlık var mı?

2 yıl önce

ResadMirza

Neden "she" den sonra "is' kullanılmıyor söylerseniz çok iyi olurdu

2 yıl önce

kbrasolak

he looks like good da olabilir

2 yıl önce

BulutBayda

Seems? See görmek seem görünmek mi tekil şahısta -s takısıyla seems mi oluyor

2 yıl önce

gkhangk0

she seems good. yazdım olmadı olması gerekiyor

2 yıl önce

sudepazar

she looks good nasıl olmaz ya bu nasıl bir program

2 yıl önce

sudepazar

she looks good nasıl olmaz ya bu nasıl bir program

2 yıl önce

BurakBoz4

it's look good dedim yanlış çıktı

2 yıl önce

BraAyarAyd

He seems fine... bunu kabul ediyorki

2 yıl önce

friendofthealien

she looks good niye olmuyor?

2 yıl önce

ozcngrkn

She looks fine aynı anlamı taşımıyor mu ?

2 yıl önce

alpdila

He is looking good is much more better than He seems fine up to me.

2 yıl önce

psikojoetr

"he look very well" ide kabul etmedı

2 yıl önce

ebrar354675

Niye it seems good olmuyor? Niye illa ki good değil fine kullanıyoruz?

1 yıl önce

zehra584592

Neden good olmaz bilen yokmu

1 yıl önce

MuhammedAli1234

hatalı

1 yıl önce

s.n.d.

good iyi demek değilmiş. duolingoyu bırakıyorum! resmen yanlış yönlendiriyor.

1 yıl önce

winterkins

he/she looks good da olabilir. context'e bağlı.

1 yıl önce

UmutcanBek1

He seems well , he looks good. Coğu yerde boyle kullanilir.

1 yıl önce

Beyzanur125380

He looks good neden olmuyor

1 yıl önce

erdengm

she seems good? bunu da kabul etmeliydi

1 yıl önce

Burak2007

good da iyi demek fine da birisi söylesin lütfen

1 yıl önce

hakan278819

she seems good

1 yıl önce

burak484459

he seems nice yazdım kabul etmedi ilginc

1 yıl önce

esraakilicc

he looks good dediğimde "he looks fine" diye düzeltiyor. good neden dyemiyoruz?

1 yıl önce

gul_gulcer

''she looks great'' neden kullanılamıyor? ^-^

1 yıl önce

hnisa159

he seems good neden olmuyor ki

1 yıl önce

nciE.

He is seems good. Bu neden olmuyor

1 yıl önce

Yiit465706

Why its not "He seems good" ???????

1 yıl önce

Sena979205

she looks good olmaz mı?

10 ay önce

ridvan98

Good da iyi demek ama fiil olarak kullanılıyor. "Iyi insan" gibi ama fine iyiyim de ki iyi. "I am fine" derseniz "ben iyi biriyim" demek istemezsiniz "ben iyiyim" dersiniz. Burda belirtmediği için haklısınız ama doğru öğrenmeniz için bence rapor etmeyin. Insanlar yaptığı hatayı gorsün.

10 ay önce

UurCanSar

He looks like good olmaz mi

10 ay önce

evrim84

Neden seems neden sees degil!

3 yıl önce

serapilgin97.

çünkü fiil öyle.. seem=öyle görünmek anlamına geliyor

3 yıl önce

celine74404

She sees...o görür demek she seems ... o görünür demek.

2 yıl önce

maske8
maske8

He looks good niye kabul edilmiyor?

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

He seems good yazdım olmadı

2 yıl önce

FeyzullahTURGUD

He fine seems olsa ne olur onu anlamadım

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

siz türkçede "o gözükür iyi" gibi bir cümle kuramayacağınız gibi bunu ingilizcede de yapamazsınız.

3 yıl önce

leyla602916

seems de neden s takısı var

2 yıl önce

leyla602916

Cümle geniş zaman cümlesi degilki

2 yıl önce

leyla602916

O iyi gorunuyor diyor yani şimdiki zaman cümlesi.s olmamalıydı.biri açıklayabilir mı

2 yıl önce

EmreKarakaya

She looks fine-good olmaz mı?

4 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

olur.

3 yıl önce

Turker90

Bence olur. Sıkıntı ise look aynı zamanda bakmak demek. Ama yine de olmalı.

4 yıl önce

Yunus.Yaman

he seems the fine yapsaydık olurmuydu

3 yıl önce

MevltBozku

Ya genelde duydugum yerlerde he don't look good kullaniliyor yaygin kullanilan bu

3 yıl önce

EminTopcu

He don't kullaniliyosa gercekten inanma sen ona

3 yıl önce

emin581729

Tamam

3 yıl önce

144965

Neden simdiki zaman pasif yapmiyoruz

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.