1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O iyi görünüyor."

"O iyi görünüyor."

Çeviri:He seems fine.

February 27, 2014

97 Yorum

Konu önem sırasına göre

serdar.cam

He seems good?

July 16, 2014

afaystil

Evet neden olmuyor böyle birisi açıklık getirebilir mi?

September 5, 2014

ofy54

I think so. Help us...

October 25, 2014

skesici

bende aynı cevabı verdim.

May 2, 2016

Nazonaz2006

Ben de öyle dedim ama olmadı

September 14, 2016

Minna626387

Well bir diğer anlamı iyi. İki anlamı var. Biri düşünme ünlemi (hmm... Yani well...) biri de good ile aynı anlamı olan iyi.

August 24, 2015

Minna626387

Ama neden good kabul edilmedi bilmiyorum...

August 24, 2015

abz0rt

She looks good?

July 26, 2014

selcukakcin

bendensin

May 21, 2016

meltemturan

Doğru olduğundan emin olduğunuz cümleleri buraya yazmak yerine lütfen rapor edin. Böylelikle bir çok alternatif cümle eklenmiş olur.Aksi taktirde yazdıgınız cümleler kafamızı karıştırarak "acaba öylemi, böylemi" karmaşası yaşamamıza neden oluyor.

February 11, 2015

Kevork59

nasıl rapor edeceğiz?

October 12, 2015

nacialican

Good sıfattır bir isim lazım sonrasında nitelemek için well zarftır fiilden sonra tek başına kullanılır

July 13, 2016

lalelalelale

simdiki zaman da cevap verdigimizde kabul etmiyorsunuz ama burada oldugu gibi siz simdiki zaman kullaniyorsunuz,bize ogrettiginiz sekil -o iyi gorunur- olacakti.Genis zaman.

May 1, 2015

Dilara924399

"He/She looks good" da olmalıydı izlediğim dizilerde birçok kez "You look good" dendiğine şahit oldum yani ben onu görünüş olarak düşünmüştüm

September 1, 2015

mehmettgler

Good kullandım kabul etmedi. O da iyi demek değilmiydi

April 21, 2015

ErhanAz

he looks good ?

November 22, 2015

Turker90

"He seems nice." ?

August 28, 2014

Gulsun95

Good fine ayni.anlamda degilmi??

June 9, 2015

MetehanOzcan

He looks good ?

November 24, 2015

serifenur2

he looks good neden kabul etmiyor

July 14, 2015

merttuzel17

It looks good??

March 16, 2017

KenanKARAG1

She looks fine da kabul edilebilir

December 1, 2014

koray06610

look=bakmak, seems=görmek, görüyor gibi

July 31, 2016

mehmetersahin

well good fine farklılıkları nedir

February 6, 2015

Nisa_Cansiz

"bahar is a good teacher." burada good öğretmen hakkında bilgi vermektedir ve bu bir sıfattır. "bahar teaches well" dersek fiil hakkında bilgi verir. well burada zarftır.

June 30, 2015

gokselozdemir

evet neden "he seems good " u kabul etmiyor.

March 3, 2015

BerkaySrak

it ve she farklı şeyler ama ikisinide seçmek lazımmış saçmalık ben insanla cansız bir varlığı aynı şekilde belirtmem

July 9, 2015

yok300465

He seems good yazdım kabul etmedi

August 15, 2015

mojdayn

Looks'u Kabul etti good kabul etmedi

August 30, 2015

emin581729

Tamam

October 1, 2015

SarpAlef0

neden good olmuyor aynı şey değilmi

November 19, 2015

taygan11

good yazdım problem çıkardı

January 11, 2016

536tezcan

He seems good dedim olmadı

January 27, 2016

536tezcan

She, it ve he yi kabul ettigi halde niye onu kabul etmiyo yaaa

January 27, 2016

536tezcan

Ama well i kabul ediyo

January 27, 2016

yasminozkan1

she looks good veya he looks good neden olmuyor?

February 24, 2016

keremhan77

He looks good, kabul etmedi.

February 26, 2016

elif143726

Çok kolay

March 4, 2016

elif143726

Çok zormuşşşşşşş

March 4, 2016

elif143726

Zor değil mi ?

March 4, 2016

aysimay

good ve fine aynı anlamda kullanılamaz mı bu cümlede?

March 12, 2016

HavvaYumlu

He looks good neden degil

March 24, 2016

ocalceylin

He looks good kabul edilemez mi?

April 30, 2016

Shafa_Nur_Az

It well seems .... olmali deyildi

May 7, 2016

myenes

"He appears well" cümlesinde herhangi bir yanlışlık var mı?

May 8, 2016

ResadMirza

Neden "she" den sonra "is' kullanılmıyor söylerseniz çok iyi olurdu

June 1, 2016

kbrasolak

he looks like good da olabilir

June 24, 2016

BulutBayda

Seems? See görmek seem görünmek mi tekil şahısta -s takısıyla seems mi oluyor

June 29, 2016

gkhangk0

she seems good. yazdım olmadı olması gerekiyor

July 28, 2016

sudepazar

she looks good nasıl olmaz ya bu nasıl bir program

August 12, 2016

sudepazar

she looks good nasıl olmaz ya bu nasıl bir program

August 12, 2016

BurakBoz4

it's look good dedim yanlış çıktı

August 13, 2016

BraAyarAyd

He seems fine... bunu kabul ediyorki

August 28, 2016

friendofthealien

she looks good niye olmuyor?

September 3, 2016

ozcngrkn

She looks fine aynı anlamı taşımıyor mu ?

October 26, 2016

alpdila

He is looking good is much more better than He seems fine up to me.

November 29, 2016

psikojoetr

"he look very well" ide kabul etmedı

December 10, 2016

ebrar354675

Niye it seems good olmuyor? Niye illa ki good değil fine kullanıyoruz?

December 28, 2016

zehra584592

Neden good olmaz bilen yokmu

January 9, 2017

MuhammedAli1234

hatalı

January 24, 2017

s.n.d.

good iyi demek değilmiş. duolingoyu bırakıyorum! resmen yanlış yönlendiriyor.

February 8, 2017

winterkins

he/she looks good da olabilir. context'e bağlı.

February 10, 2017

UmutcanBek1

He seems well , he looks good. Coğu yerde boyle kullanilir.

February 25, 2017

Beyzanur125380

He looks good neden olmuyor

March 30, 2017

erdengm

she seems good? bunu da kabul etmeliydi

April 2, 2017

Burak2007

good da iyi demek fine da birisi söylesin lütfen

April 6, 2017

hakan278819

she seems good

May 31, 2017

burak484459

he seems nice yazdım kabul etmedi ilginc

July 1, 2017

esraakilicc

he looks good dediğimde "he looks fine" diye düzeltiyor. good neden dyemiyoruz?

July 13, 2017

gul_gulcer

''she looks great'' neden kullanılamıyor? ^-^

July 19, 2017

hnisa159

he seems good neden olmuyor ki

July 30, 2017

nciE.

He is seems good. Bu neden olmuyor

August 29, 2017

Yiit465706

Why its not "He seems good" ???????

October 1, 2017

Sena979205

she looks good olmaz mı?

January 18, 2018

ridvan98

Good da iyi demek ama fiil olarak kullanılıyor. "Iyi insan" gibi ama fine iyiyim de ki iyi. "I am fine" derseniz "ben iyi biriyim" demek istemezsiniz "ben iyiyim" dersiniz. Burda belirtmediği için haklısınız ama doğru öğrenmeniz için bence rapor etmeyin. Insanlar yaptığı hatayı gorsün.

January 31, 2018

UurCanSar

He looks like good olmaz mi

February 1, 2018

NurettinFa

Bence"he looks fine"olmalıydı

September 8, 2019

evrim84

Neden seems neden sees degil!

January 19, 2015

serapilgin97.

çünkü fiil öyle.. seem=öyle görünmek anlamına geliyor

April 9, 2015

celine74404

She sees...o görür demek she seems ... o görünür demek.

May 23, 2016

536tezcan

Bence burda kabul etmemesinin nedeni her bolumde farkli kelimeler ogretiyor ve bu bolumde good kelimesi olmadigi icin kabul etmedi cunku bu bolumde fine ı ogretiyo (+bana gore+)

January 30, 2016

maske8

He looks good niye kabul edilmiyor?

February 4, 2016

sonterekeme

He seems good yazdım olmadı

March 17, 2016

muhammetbayram22

illllaaa fine dicez good başka bişey çünkü

December 14, 2018

FeyzullahTURGUD

He fine seems olsa ne olur onu anlamadım

February 19, 2015

Nisa_Cansiz

siz türkçede "o gözükür iyi" gibi bir cümle kuramayacağınız gibi bunu ingilizcede de yapamazsınız.

June 30, 2015

leyla602916

seems de neden s takısı var

February 9, 2016

leyla602916

Cümle geniş zaman cümlesi degilki

February 9, 2016

leyla602916

O iyi gorunuyor diyor yani şimdiki zaman cümlesi.s olmamalıydı.biri açıklayabilir mı

February 9, 2016

EmreKarakaya

She looks fine-good olmaz mı?

August 7, 2014

Nisa_Cansiz

olur.

June 30, 2015

Turker90

Bence olur. Sıkıntı ise look aynı zamanda bakmak demek. Ama yine de olmalı.

August 28, 2014

Yunus.Yaman

he seems the fine yapsaydık olurmuydu

January 5, 2015

MevltBozku

Ya genelde duydugum yerlerde he don't look good kullaniliyor yaygin kullanilan bu

January 5, 2015

EminTopcu

He don't kullaniliyosa gercekten inanma sen ona

March 6, 2015

emin581729

Tamam

October 1, 2015

144965

Neden simdiki zaman pasif yapmiyoruz

February 6, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.