1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O iyi görünüyor."

"O iyi görünüyor."

Çeviri:He seems fine.

February 27, 2014

93 Yorum


afaystil

Evet neden olmuyor böyle birisi açıklık getirebilir mi?


ofy54

I think so. Help us...


Bontel

sitede ufak tefek hatalar var daha doğrusu good kelimesi bu cümleye kaydedilmemiş yanlışınız yok yani


skesici

bende aynı cevabı verdim.


Nazonaz2006

Ben de öyle dedim ama olmadı


maryam338945

Good is an "adjective", we need an "adverb" in this sentence. We can't use good here :)


Minna626387

Well bir diğer anlamı iyi. İki anlamı var. Biri düşünme ünlemi (hmm... Yani well...) biri de good ile aynı anlamı olan iyi.


Minna626387

Ama neden good kabul edilmedi bilmiyorum...


sibel196384

He seems good: güzel görünüyor

He seems fine : iyi görünüyor

He seems beatifull: harika görünüyor

Vs...


abz0rt

She looks good?


aylinkadog

She looks good aslinda dogru kullanim


aylinkadog

Gunluk hayatta kullanilan bu


meltemturan

Doğru olduğundan emin olduğunuz cümleleri buraya yazmak yerine lütfen rapor edin. Böylelikle bir çok alternatif cümle eklenmiş olur.Aksi taktirde yazdıgınız cümleler kafamızı karıştırarak "acaba öylemi, böylemi" karmaşası yaşamamıza neden oluyor.


Kevork59

nasıl rapor edeceğiz?


Furkan.96

Cevabı verdikten sonra sağ altta bayrak çıkıyor oradan rapor edeceksiniz


nacialican

Good sıfattır bir isim lazım sonrasında nitelemek için well zarftır fiilden sonra tek başına kullanılır


Dilara924399

"He/She looks good" da olmalıydı izlediğim dizilerde birçok kez "You look good" dendiğine şahit oldum yani ben onu görünüş olarak düşünmüştüm


mehmettgler

Good kullandım kabul etmedi. O da iyi demek değilmiydi


lalelalelale

simdiki zaman da cevap verdigimizde kabul etmiyorsunuz ama burada oldugu gibi siz simdiki zaman kullaniyorsunuz,bize ogrettiginiz sekil -o iyi gorunur- olacakti.Genis zaman.


Turker90

"He seems nice." ?


serifenur2

he looks good neden kabul etmiyor


Gulsun95

Good fine ayni.anlamda degilmi??


gokselozdemir

evet neden "he seems good " u kabul etmiyor.


KenanKARAG1

She looks fine da kabul edilebilir


koray06610

look=bakmak, seems=görmek, görüyor gibi


mehmetersahin

well good fine farklılıkları nedir


Nisa_Cansiz

"bahar is a good teacher." burada good öğretmen hakkında bilgi vermektedir ve bu bir sıfattır. "bahar teaches well" dersek fiil hakkında bilgi verir. well burada zarftır.


BerkaySrak

it ve she farklı şeyler ama ikisinide seçmek lazımmış saçmalık ben insanla cansız bir varlığı aynı şekilde belirtmem


yok300465

He seems good yazdım kabul etmedi


mojdayn

Looks'u Kabul etti good kabul etmedi


SarpAlef0

neden good olmuyor aynı şey değilmi


taygan11

good yazdım problem çıkardı


536tezcan

He seems good dedim olmadı


536tezcan

She, it ve he yi kabul ettigi halde niye onu kabul etmiyo yaaa


536tezcan

Ama well i kabul ediyo


yasminozkan1

she looks good veya he looks good neden olmuyor?


keremhan77

He looks good, kabul etmedi.


elif143726

Çok zormuşşşşşşş


aysimay

good ve fine aynı anlamda kullanılamaz mı bu cümlede?


HavvaYumlu

He looks good neden degil


ocalceylin

He looks good kabul edilemez mi?


Shafa_Nur_Az

It well seems .... olmali deyildi


myenes

"He appears well" cümlesinde herhangi bir yanlışlık var mı?


ResadMirza

Neden "she" den sonra "is' kullanılmıyor söylerseniz çok iyi olurdu


kbrasolak

he looks like good da olabilir


BulutBayda

Seems? See görmek seem görünmek mi tekil şahısta -s takısıyla seems mi oluyor


gkhangk0

she seems good. yazdım olmadı olması gerekiyor


sudepazar

she looks good nasıl olmaz ya bu nasıl bir program


sudepazar

she looks good nasıl olmaz ya bu nasıl bir program


BurakBoz4

it's look good dedim yanlış çıktı


BraAyarAyd

He seems fine... bunu kabul ediyorki


friendofthealien

she looks good niye olmuyor?


ozcngrkn

She looks fine aynı anlamı taşımıyor mu ?


alpdila

He is looking good is much more better than He seems fine up to me.


psikojoetr

"he look very well" ide kabul etmedı


ebrar354675

Niye it seems good olmuyor? Niye illa ki good değil fine kullanıyoruz?


zehra584592

Neden good olmaz bilen yokmu


s.n.d.

good iyi demek değilmiş. duolingoyu bırakıyorum! resmen yanlış yönlendiriyor.


winterkins

he/she looks good da olabilir. context'e bağlı.


Ubektas95

He seems well , he looks good. Coğu yerde boyle kullanilir.


Beyzanur125380

He looks good neden olmuyor


erdengm

she seems good? bunu da kabul etmeliydi


Burak2007

good da iyi demek fine da birisi söylesin lütfen


burak484459

he seems nice yazdım kabul etmedi ilginc


esraakilicc

he looks good dediğimde "he looks fine" diye düzeltiyor. good neden dyemiyoruz?


gul_gulcer

''she looks great'' neden kullanılamıyor? ^-^


hnisa159

he seems good neden olmuyor ki


nciE.

He is seems good. Bu neden olmuyor


Yiit465706

Why its not "He seems good" ???????


Sena979205

she looks good olmaz mı?


rdvnzell

Good da iyi demek ama fiil olarak kullanılıyor. "Iyi insan" gibi ama fine iyiyim de ki iyi. "I am fine" derseniz "ben iyi biriyim" demek istemezsiniz "ben iyiyim" dersiniz. Burda belirtmediği için haklısınız ama doğru öğrenmeniz için bence rapor etmeyin. Insanlar yaptığı hatayı gorsün.


UurCanSar

He looks like good olmaz mi


NurettinFa

Bence"he looks fine"olmalıydı


mehmet135668

gerçekten komik.o iyi görünüyor da he seems good u ancak bu işten anlamıyorsanız kabul etmezsiniz


Mesut791888

Duolingo yanlislarini duzeltmeli she looks good
İle she seems fine arasinda bir fark var midir


tulun42

He seems good ya da okey eklenmeli


esoliciginiz

nice dedim neden kabul etmiyor?? bildigim kadariyla nice da kullanıyor.


VsalHsnov3

HE SEEMS WELL - yazdim kabul etdi


Feride918514

Öğreteceğiniz İngilizcenin...


Ebrarotou

She seems good kabul edilmedi


iremuly

He looks like fine¿


iremuly

He looks like good¿


delal259698

Ee good iyi demek değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.