1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εμείς δεν έχουμε άλλη επιλογ…

"Εμείς δεν έχουμε άλλη επιλογή."

Μετάφραση:We do not have another option.

January 10, 2017

7 σχόλια


aiantida

Choice γιατί είναι λάθος και θεωρει το choices σωστό? Επιλογή ζητάει όχι επιλογες


kostas890161

choice why choices αφου ειναι ενικος δεν λει αλλες επιλογες


PERIKLIS58436

Συμφωνώ με αυτούς που σχολίασαν προηγούμενα


D_..

Στα αγγλικά θα πεις είτε "other choices" είτε "another choice".


LEFTERIS235652

we have no other choice το πήρε ως σωστό!


Eleonora992744

Γιατί είναι λάθος "we do not have other choice"?


OG7e3

We have no another option το βγάζει λάθος. Γιατί;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.