A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lány egy ruhát visel."

Fordítás:The girl wears a dress.

4 éve

6 hozzászólás


aniko0127

miert nem fogadja el a chlothes szot, ha egyszer felajanlja lehetosegkent?

4 éve

radnaitomi

Mert a magyar ruha szó két különböző dolgot is jelent: egyrészt jelenti a teljes ruházatot, illetve az egyrészes női ruhadarabot is (pl estélyi ruha)

Az angolban ez a két dolog két külön szó: a clothes a ruházat értelmeben vett 'ruha', míg a dress a női egybe ruhadarab.

A clothes emiatt (mivel ruházat) megszámlálhatatlan, így nem is állhat 'a' határozatlan névelővel, a dress természetesen megszámlálható.

4 éve

aniko0127

Koszonom :)

4 éve

mg1941mt1935

Elnézést, de nem értem hogy mikor WEAL, és mikor kell WEALS- t használnom.

4 éve

mg1941mt1935

Rosszul írtam. WEAR és mikor WEARS ?

4 éve

Csacsika2

I/3 személy esetében

4 éve