"This is all."

Fordítás:Ez minden.

February 27, 2014

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Sztankay54

Rendkívül rossz a kiejtése az all helyett csak egy "a" hallható.Az all kiejtése valami ilyesmi:ol


GyapjasnIca

Sajnos én is emiatt rontottam el, mert az all helyet "a"-t hallani.:(


johalasz46

All right - ol rájt = minden rendben ! (= That 's all right, or: That is all right...- tátsz ol rájt) - 2020.09.


csabicska

Ez mind, a magyarban ezt is használjuk, ez minden ezt is. Akkor hogy döntsem el melyiket szeretnék. Ráadásul először én is a jó megoldást írtam, de sajnos átjavítottam.


radnaitomi

Nem rontottad el, nyilván mindkettő helyes. Egyelőre ezek szerint az egyik helyeset a Duo még nem fogadja el. Jelenteni kell (ugye, jelentetted? :)) és akkor ki tudják javítani.


csabicska

Ezt lehet, hogy nem. Az utóbbi időben már sok hibát jelentettem, de nem igazán vettem észre, hogy javították volna.


hb433

pedig szoktak bekuldeseket elfogadni, gyakran kapok errol emailt.


Levente.Farkas

Az a baj hogy szerintem már annyi beküldést fogadtak el mert rá lehetett fogni hogy jó, hogy talán ezért találkozunk annyi hülyeséggel néha. A kettőt nem tudjuk ugyanazzal a jelentéssel használni.

  1. Kérdés: Ebből mennyi a tiéd? Válasz: Ez mind.

  2. Kérdés: Óhajtasz még valamit? Válasz: Ez minden.

Az első verzió ami itt szerintem nem állja meg a helyét, inkább úgy hangzana hogy "all of these."


Katalin5246

számomra értelmehetetlen volt az "all"= "oo". Sajnálom!


Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.


Zsuzsi182464

It is all, It's all - ez is azt jelenti? Ez minden ez is?


orshyfromhungary

Én old-ot hallottam

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.