"The child plays with a red object."

Çeviri:Çocuk kırmızı bir nesneyle oynar.

February 27, 2014

16 Yorum


bunshinturan

Önceki soruda object i eşya olarak çevirirken burada eşyayı yanlış saymak nerden baksan tutarsızlık

September 24, 2016

Lisa_Jisoo

Mesela kanlı bıçakla oynar

July 17, 2019

ekismet

"Çocuk kırmızı bir eşyayla oynar." dedim, kabul olmadı.

December 5, 2014

Gulsum_Heyder14

En iyisi sen sozun uzerine basib cevirisine bakmaliydin ben genelde anlamadigimda, oyle yaparim :)

July 18, 2017

sebiens

object yerine cisim de denilemez miydi?

August 26, 2014

aybarssogu

Esya neden olmuyor biri aciklarsa sevinirim

February 5, 2017

Gulsum_Heyder14

Object-nesne demek :)

July 18, 2017

dragotreis

Eşya=nesne=obje duolingo=?

August 14, 2017

Zeynep7602

Cocuk kirmizi bir cisimle oynar dedim kabul etmedi cisimle obje arassinda ne fark var

July 3, 2018

Zeynep7602

Pardon cisimle nesne arasinda**

July 3, 2018

Yksel507514

"Eşya " and " nesne "are the same in turkish.

August 29, 2018

Erkmen538248

Cocuk kirmizi bir cisimle oynar yazdim, kabul etmedi

May 1, 2019

bekirsoyda

Obje dersen türkçe mi oluyor. cisim eşya nesne budur

September 1, 2014

muhammedha358620

"Objetc" nesne demek de o yüzden

February 25, 2017

marcos418109

Türkçede kırmızı bir nesne ya da eşya demeyiz " kırmızı bir şey" deriz.

December 21, 2018

HoLyPlayeR1

Çoğu yanlış cümle sıkıntı etmeyin :)

April 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.