1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The child plays with a red o…

"The child plays with a red object."

Çeviri:Çocuk kırmızı bir nesneyle oynar.

February 27, 2014

22 Yorum


bunshinturan

Önceki soruda object i eşya olarak çevirirken burada eşyayı yanlış saymak nerden baksan tutarsızlık


Lisa_Jisoo

Mesela kanlı bıçakla oynar


Alev285288

Aynısı bana da oldu Türkçe de nesne kullanılmaz

Eşya kullanılır


ekismet

"Çocuk kırmızı bir eşyayla oynar." dedim, kabul olmadı.


Gulsum_Heyder14

En iyisi sen sozun uzerine basib cevirisine bakmaliydin ben genelde anlamadigimda, oyle yaparim :)


sebiens

object yerine cisim de denilemez miydi?


aybarssogu

Esya neden olmuyor biri aciklarsa sevinirim


Gulsum_Heyder14

Object-nesne demek :)


dragotreis

Eşya=nesne=obje duolingo=?


Zeynep7602

Cocuk kirmizi bir cisimle oynar dedim kabul etmedi cisimle obje arassinda ne fark var


Zeynep7602

Pardon cisimle nesne arasinda**


Yksel507514

"Eşya " and " nesne "are the same in turkish.


Erkmen538248

Cocuk kirmizi bir cisimle oynar yazdim, kabul etmedi


bekirsoyda

Obje dersen türkçe mi oluyor. cisim eşya nesne budur


muhammedha358620

"Objetc" nesne demek de o yüzden


muhammedha358620

Hem eşya ne âlâkâ?


marcos418109

Türkçede kırmızı bir nesne ya da eşya demeyiz " kırmızı bir şey" deriz.


alicomerrt1

Çoğu yanlış cümle sıkıntı etmeyin :)


Alev285288

Eşya diye çevirip doğru cavapta nesne istemek ne oluyor Duolingo Türkiye şikayet mi edelim


JasonMacandale

"Çocuk kırmızı bir şeyle oynar" oynar olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.