"Really?"

Fordítás:Tényleg?

4 éve

23 hozzászólás


mmihalyjanos

"Vili" így hangzik a hangfelvétel.

4 éve

cslevente

Szabadítsátok ki Really-t!

4 éve

radnaitomi

Tényleg nem hangzik túl jó, elég béna a robothang itt is.

De hozzá kell tenni, hogy az angol r különbözik a magyar r-től: a magyar egy pörgetett hang, az angol viszont egyáltalán nem az! Egyszerűen fogalmazva az angol r-t raccsolva kell ejteni.

Emiatt az angol r magyar füllel jobban hasonlít a magyar v-re, mint a magyar r-re. :)

4 éve

MraiTams

Köszi, ez hasznos volt

8 hónapja

St.Eunika

igen..nekem is :)

3 éve

fectroll
fectroll

Úgy hangzik, hogy Vilili... pfffff

4 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Én tényleg a tényleggel próbálkoztam be, de lehetett volna igazán vagy valóban is

3 éve

J9-
J9-

Valóban nagyon rossz a kiejtés.

2 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Most megint meghallgattam egy párszor, szerintem teljesen kóser (l. radnaitomi hsz-át). Itt találsz még pár variációt: http://www.wordreference.com/definition/really . Az itt a fő baj, hogy ezek az amerikaiak tökre másképp beszélnek, mint ahogy szerintünk kellene, hogy beszéljenek.

2 éve

Barika13763

Köszi a linket!

9 hónapja

PterBek

Miért olyan nehéz arrrrrrrrrrrrtikulálni? Érrrrrrrrrthetően kiejteni?

1 éve

Harga
Harga

Sajnos ezek az amik nem akarják az én szép szabolcsi akcentusomat elsajátítani, pedig számomra sokkal érthetőbb lenne.

10 hónapja

ysexdrcft

Nagyon rossz a kiejtés!!!!!!!!ysexdrcft

1 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Ideje volna már ezeket rendesen megtanítani angolul!

1 éve

Harga
Harga

Úgy tűnik, nekik ez is megfelel. Így tanulták az anyukájuktól.

10 hónapja

ysexdrcft

Most legalább érthetően mondja!

1 éve

Katalin5246

TÉNYLEG, VAGY VALÓBAN.???, Miért kapok píros választ, ha a lecke elején még a "REAllY fordítása "a VALÓBAN " volt. ÉRTELEMSZERŰEN ÉS FORDÍTÁSÁBAN IS MINDKÉT SZÓ HELYES, CSAK AKKOR VALAHOGY MÓDOSÍTANI, VAGY PEDIG, INKÁBB EL KELLENE FOGADNI. IGY IS AKAD ÉPP ELÉG HIBAPONT TANULÁS KÖZBEN. BOCSI.

9 hónapja

timi839

A csakugyan mért nem jo?

4 éve

fectroll
fectroll

Csakugyan? - Is that so? Na ezért....

4 éve

NO22emi

Jelentsd!:)

4 éve

Csaba_Boros

A "Biztos?" is jó lehetne.

3 éve

sheenka79

Az a sure. A really mindig is tenyleget jelentett...

2 éve

STibor82

Borzalmas a kiejtes itt

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.