"She wants the cheese."

Vertaling:Zij wil de kaas.

February 27, 2014

7 opmerkingen


em.vw

sommige werkwoorden krijgen een 't bij derde persoon en sommige niet. dat hebben we geleerd bij het vak nederlands enkele jaren terug

April 12, 2015

LindaGijzen

Het is "ze wilt", niet "ze wil"

February 27, 2014

Lavinae

Incorrect. Zie deze website voor meer informatie: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/.

'Zij wilt' is spreektaal en niet standaard Nederlands. :)

February 27, 2014

gorfou99

"Ze wilt" is grammaticaal juist.

January 6, 2015

StefvanSchie

Nee, zij wilt is onjuist. Willen is een onregelmatig werkwoord en daarom komt er geen -t achter.

No, zij wilt is incorrect. Willen is an irregular verb and that is why there is not a -t at the end.

January 23, 2015

LudyOortma

Ik heb gedaan zij wilt de kaas, maar dan krijg ik fout dat het zij wil de kaas is. Klopt echt niet

January 21, 2015

Lenkvist

De link in Lavinae's bericht geeft uitleg waarom het niet correct is.

January 24, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.