"She wants the cheese."

Vertaling:Zij wil de kaas.

4 jaar gelden

7 opmerkingen


em.vw

sommige werkwoorden krijgen een 't bij derde persoon en sommige niet. dat hebben we geleerd bij het vak nederlands enkele jaren terug

3 jaar gelden

LindaGijzen

Het is "ze wilt", niet "ze wil"

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Incorrect. Zie deze website voor meer informatie: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/.

'Zij wilt' is spreektaal en niet standaard Nederlands. :)

4 jaar gelden

gorfou99

"Ze wilt" is grammaticaal juist.

3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Nee, zij wilt is onjuist. Willen is een onregelmatig werkwoord en daarom komt er geen -t achter.

No, zij wilt is incorrect. Willen is an irregular verb and that is why there is not a -t at the end.

3 jaar gelden

LudyOortma

Ik heb gedaan zij wilt de kaas, maar dan krijg ik fout dat het zij wil de kaas is. Klopt echt niet

3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

De link in Lavinae's bericht geeft uitleg waarom het niet correct is.

3 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.