"Itisthelemon."

Çeviri:Limon o.

4 yıl önce

50 Yorum


CanberkYlmz

o bir limon neden olmuyor ?

4 yıl önce

ellhueco

İt is a lemon demediği için

4 yıl önce

Turker90

Değişen bişey yok ama yine de.

4 yıl önce

ercankuru

Değişen var. "a" denildiğinde herhangi bir limondan bahsedilir. Ama the varsa belli olan limondan bahsedilir.

6 ay önce

IsaCevik

Öyle olabilmesi icin " a veya an " takısı alması gerekir.

4 ay önce

NevzatYILDIZ

''o limondur."" bence daha dogru.

1 ay önce

CumhurBagd

Benim telafuzlarim mi cok kotu yoksa programin kelime hassasiyetimi cok secici :/

4 yıl önce

TrkMuzaffer

bencede program çok secici

4 yıl önce

Serennver

Kesinlikle proğramdan kaynaklanıyor bence

4 yıl önce

EfeYce1

Ayne kanka

3 yıl önce

EfeYce1

Haklisin

3 yıl önce

AlperEnezO

Ne yazık ki hata yapmayi kabul etmeyen bir zihniyete sahibiz

2 ay önce

Staner61

'a lemon' deseydi "bir limon' olurdu

4 yıl önce

selimcoskuner

"o limon" olması gerekmiyor mu ?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Zaten kabul ediyor.

4 yıl önce

selimcoskuner

Bende kabul etmemişti.

4 yıl önce

aleyna001

bu nedir limon o devrik cümle allahım bu ne sacmalik

3 yıl önce

bluecomputer

limon o nedir ya onun limonu yaptım olması lazım değilmi

4 yıl önce

nazlcanjim

hayır "it is" bir nesneyi tanıtırken kullanılır mesela "it is a turtle"" o bir kaplumbağa" anlamına gelir

6 ay önce

Melike147720

the eklenince var olduğunu mu gösteriyor? En anlaşılır olan senin yorumun, gene de kafam karıştı.

3 ay önce

hazal06

Yha o bir limon olmali

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

It is "a" lemon (seninki)

4 yıl önce

CingozTolg

Bu limondur neden olmaz

4 ay önce

fadimana1905

e zaten ben ''ıt'' yazdım zaten niye kabul etmedi :(

4 yıl önce

ccihat

ingilizce'de küçük ı harfi yok. onun yerine küçük "i" harfi veya büyük "I" kullanmak zorundayız.

4 yıl önce

fadimana1905

haa tmm anladım:)

4 yıl önce

TrkMuzaffer

o bir limon olmasıı gerekmezmiii

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

It is "a" lemon (seninki)

4 yıl önce

ozlm_oztkn

Verilen Cümle: It is the limon benim cevabım : o bir limon yinede aynı mantığa gelmiyormu asıl doğru cevapla asıl doğru cevap : limon o.

4 yıl önce

bukka1

o bir limon da olabilir

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

It is "a" lemon (seninki)

4 yıl önce

pintipanda

Bas harfi buyuk oldugundan dolayi Limonla baslanir fazla elestirmeye gerek yok

4 yıl önce

Berkaylek

Yha o bir süpermrn ama yha

3 yıl önce

ismail.cel1

Bir önceki soruda this is the limon yaptım yanlis dedi that olacakmis.. simdi de o this demis anlamadim gitti

3 yıl önce

SerkanSara2

It's a lemon yazdı bende o bir limon yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

egeli_ogrenci

O bir limon neden olmuyor !!!! Çok saçma

3 yıl önce

handanoksuz

duymuyo

3 yıl önce

smtasl34

hangi ara the demiş, saçma ya!

3 yıl önce

1barisergun

anlamadığım şu ki bir önceki cümle '' it is a lemon'' diyor farkı henüz çözemedim ''a'' ve '' the '' aynı haller için mi türkçe de tam karşılığını beklemiyorum ancak farkın durumları nedir

3 yıl önce

iekrbk

Ya seye basin sonra kadin hani soyluyoya ona basin biz demis gibi oluyor anliyor

3 yıl önce

zeynep809219

00000pe14pppııiiiiillllk 7↗️

11 ay önce

Gulsum736875

Ben o bir limon yazdim ancak "Limon o." Karsiliginda bunu soyledi hangisi dogru?

10 ay önce

Bilal_BLL

"Limin o" o bir limon

10 ay önce

EsenglBal

"Limon o" ne demek ya? Sadece limon neden kabul edilmiyor..

7 ay önce

Yksel507514

"Limon o " yerine " O bir limon" bence daha doğru bir tümce olur.

7 ay önce

atesayca

Insanlar bir bilene soruyor ama cevap veren yok 24/05/18

6 ay önce

lalelalelale

Lütfen hatalı cevap vermeyin,dogru cevap, o limon dur.

3 ay önce

bozok6666

"O limondur" yazdım kabul etti

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.