1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is the lemon."

"It is the lemon."

Çeviri:Limon o.

February 27, 2014

51 Yorum


CanberkYlmz

o bir limon neden olmuyor ?


ellhueco

İt is a lemon demediği için


Turker90

Değişen bişey yok ama yine de.


ercankuru

Değişen var. "a" denildiğinde herhangi bir limondan bahsedilir. Ama the varsa belli olan limondan bahsedilir.


ycltrm

Soruda "It is A lemon" yazsa "O bir limon" olurdu. Soruda "It is THE lemon" yazıyor.


IsaCevik

Öyle olabilmesi icin " a veya an " takısı alması gerekir.


NevzatYILDIZ

''o limondur."" bence daha dogru.


CumhurBagd

Benim telafuzlarim mi cok kotu yoksa programin kelime hassasiyetimi cok secici :/


TrkMuzaffer

bencede program çok secici


AlperEnezO

Ne yazık ki hata yapmayi kabul etmeyen bir zihniyete sahibiz


selimcoskuner

"o limon" olması gerekmiyor mu ?


selimcoskuner

Bende kabul etmemişti.


Staner61

'a lemon' deseydi "bir limon' olurdu


bluecomputer

limon o nedir ya onun limonu yaptım olması lazım değilmi


nazlcanjim

hayır "it is" bir nesneyi tanıtırken kullanılır mesela "it is a turtle"" o bir kaplumbağa" anlamına gelir


Melike147720

the eklenince var olduğunu mu gösteriyor? En anlaşılır olan senin yorumun, gene de kafam karıştı.


CingozTolg

Bu limondur neden olmaz


Ekrem360837

Bu bir limon neden olmuyor?


fadimana1905

e zaten ben ''ıt'' yazdım zaten niye kabul etmedi :(


ccihat

ingilizce'de küçük ı harfi yok. onun yerine küçük "i" harfi veya büyük "I" kullanmak zorundayız.


fadimana1905

haa tmm anladım:)


TrkMuzaffer

o bir limon olmasıı gerekmezmiii


bilgekaganyilmaz

It is "a" lemon (seninki)


ozlm_oztkn

Verilen Cümle: It is the limon benim cevabım : o bir limon yinede aynı mantığa gelmiyormu asıl doğru cevapla asıl doğru cevap : limon o.


bukka1

o bir limon da olabilir


bilgekaganyilmaz

It is "a" lemon (seninki)


hazal06

Yha o bir limon olmali


bilgekaganyilmaz

It is "a" lemon (seninki)


pintipanda

Bas harfi buyuk oldugundan dolayi Limonla baslanir fazla elestirmeye gerek yok


aleyna001

bu nedir limon o devrik cümle allahım bu ne sacmalik


Berkaylek

Yha o bir süpermrn ama yha


ismail.cel1

Bir önceki soruda this is the limon yaptım yanlis dedi that olacakmis.. simdi de o this demis anlamadim gitti


SerkanSara2

It's a lemon yazdı bende o bir limon yazdım kabul etmedi


egeli_ogrenci

O bir limon neden olmuyor !!!! Çok saçma


smtasl34

hangi ara the demiş, saçma ya!


1barisergun

anlamadığım şu ki bir önceki cümle '' it is a lemon'' diyor farkı henüz çözemedim ''a'' ve '' the '' aynı haller için mi türkçe de tam karşılığını beklemiyorum ancak farkın durumları nedir


iekrbk

Ya seye basin sonra kadin hani soyluyoya ona basin biz demis gibi oluyor anliyor


zeynep809219

00000pe14pppııiiiiillllk 7↗️


Gulsum736875

Ben o bir limon yazdim ancak "Limon o." Karsiliginda bunu soyledi hangisi dogru?


Bilal_BLL

"Limin o" o bir limon


EsenglBal

"Limon o" ne demek ya? Sadece limon neden kabul edilmiyor..


Yksel507514

"Limon o " yerine " O bir limon" bence daha doğru bir tümce olur.


atesayca

Insanlar bir bilene soruyor ama cevap veren yok 24/05/18


lalelalelale

Lütfen hatalı cevap vermeyin,dogru cevap, o limon dur.


bozok6666

"O limondur" yazdım kabul etti


Eminence12

Aaaaaa o bir limon niye olmuyor


YagmurGeze

O bir limon ile limon o aynı şey zaten nasıl oluyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.