A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő egy katonaember."

Fordítás:He is a military man.

0
4 éve

9 hozzászólás


hajduadam

military man???? az mi???? a soldier miért nem jó????

4
Válasz4 éve

BLacee
BLacee

Én is ezt kérdezem... :D

0
Válasz4 éve

RbertMatus

Csatlakozok!

0
Válasz4 éve

MacNabbs1

Az túl mainstream lenne...

0
Válasz4 éve

battenfeld

Mert a soldier szót még nem tanította a program.

0
Válasz4 éve

McGexa

Maga a mondat is magyartalan. Mi az, hogy "katonaember"? Maximum "Ő egy katona."

2
Válasz4 éve

laci123ism

Muért nem jó a millitary people, miért person? A person nem többes szám??

1
Válasz3 éve

PetraSchus

A person az egyes szám, a people pedig a többes

0
Válasz3 éve

Vitzilopochtli

He is a soldier. Miért nem jó? Military man :D

0
Válasz4 éve