A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"És mit mondok nekik?"

Fordítás:And what do I tell them?

0
4 éve

9 hozzászólás


bufurc

"what do i say to them"- jó így vagy változik a jelentés?

1
Válasz4 éve

BoglrkaSzc

Én is ugyanezt írtam, és nem lett jó... :(

3
Válasz4 éve

radnaitomi

nem nagyon változik, ugyanazt jelenti (főleg, ha az and-et is elé teszed :))

2
Válasz4 éve

bufurc

Rendben én is csak nagyon finom változásra gondoltam, konkrétan arra hogy mennyire fedik egymást. Az én értelmezésemben a "say" odaszól kb, és a "tell" elmondja amit akar volt, az and csak véletlen maradt le a ofc.:) az tényleg perdöntő itt

0
Válasz4 éve

Panni21
Panni21

Rákattintottam a "mondok"-ra és azt írta hogy "to say". Tehát a program szerint is jónak kell lennie!

0
Válasz4 éve

bela0830

Azt hogy kell mondani, hogy éppen most mit mondok nekik? "And what I am saying to them?"

0
Válasz2 éve

radnaitomi

What am I telling them?

0
Válasz2 éve

bela0830

Köszi.

0
Válasz2 éve

Hanti01

Akkor tell ha a mondatban szerepel az akinek mondod pld. I tell him. A say ha általánosan mondod pld. I say that

0
Válasz8 hónapja