1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "És mit mondok nekik?"

"És mit mondok nekik?"

Fordítás:And what do I tell them?

February 27, 2014

9 hozzászólás


Hanti01

Akkor tell ha a mondatban szerepel az akinek mondod pld. I tell him. A say ha általánosan mondod pld. I say that


bufurc

"what do i say to them"- jó így vagy változik a jelentés?


BoglrkaSzc

Én is ugyanezt írtam, és nem lett jó... :(


radnaitomi

nem nagyon változik, ugyanazt jelenti (főleg, ha az and-et is elé teszed :))


bufurc

Rendben én is csak nagyon finom változásra gondoltam, konkrétan arra hogy mennyire fedik egymást. Az én értelmezésemben a "say" odaszól kb, és a "tell" elmondja amit akar volt, az and csak véletlen maradt le a ofc.:) az tényleg perdöntő itt


Panni21

Rákattintottam a "mondok"-ra és azt írta hogy "to say". Tehát a program szerint is jónak kell lennie!


bela0830

Azt hogy kell mondani, hogy éppen most mit mondok nekik? "And what I am saying to them?"


radnaitomi

What am I telling them?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.