"Ben bir örümcek hissediyorum."

Çeviri:I feel a spider.

4 yıl önce

41 Yorum


cezayirli
cezayirli

Hayatında hiç "Ben örümcek hissediyorum" cümlesini kuran olmuş mu? Acaba!

3 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

örumceklerin anası demiş olabilir :D

2 yıl önce

Nermin401235
3 ay önce

HasanKARATEPE

Hissediyorum dediğimizde i am feeling olmuyor mu

4 yıl önce

pelin48

Bazi kelimeler -ing takisi almazlar "love, think" vs. (istisna durumlar haric) ornegin türkçe de "seni seviYoR"um" dersin ama ingilizce karsiligi "I love you" seklindedir. "I am loving you" diyemezsin.

4 yıl önce

kafazehir

i feel like a spider olmaz mi? like gibi anlami katmaz mi burda

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

sanırım (kıyafetinin) içine örümcek kaçmış olmalı :)

3 yıl önce

NiraGvn
NiraGvn

bir örümce hissediyorum ile bir örümcek gibi hissediyorum arasında fark var .

4 yıl önce

CHERMENDER
CHERMENDER

Sen içindeki veya üstündeki örümceği hissediyorsun. Kendini örümcekmiş gibi hissetmiyorsun.

11 ay önce

Nehir114

Ben bir örümcrk gibi hissediyorum demiş olursun

9 ay önce

burcu395128

Bence de like gelmesi daha mantikli orumcek gibi hissediyorum ki sacma ama orumcek hissediyorum daha da sacma alti dolu gunluk hayatta kullanılacak cumleler yayinlanmali bunlar direk google translate mantigiyla ceviri sunuyolar önümüze

2 ay önce

Relunxet

Peter parker bunu beğendi xd

3 yıl önce

MuratSanca3

Yönetim bu cümleye bir el atmalı. (Lutfen bu uyarıyı ingilizceye çevirmeyin:)

3 yıl önce

hhasrett

Çok doğru

1 yıl önce

akfsntrk13

Sacma bir cumle

3 yıl önce

Rabia460

feel like olsa daha iyi olmaz mı ?

3 yıl önce

Ichruki
Ichruki

Feel like dersek 'bir örümcek gibi hissediyorum' olur. Buradaki cümlede cümleyi söyleyen kişi, üstündeki örümcekten bahsediyor olmalı.

1 yıl önce

xPARSx

O nasıl bir cümle :D

1 yıl önce

AykutYaln

I feel like a spider olması daha akla yatkın bence

1 yıl önce

yagmurceylan

neden I feel spider olmuyor da I feel a spider oluyor?

1 yıl önce

lBurak53l

bunu yazın kesen örümcek adamdır :dASd.ASD

1 yıl önce

hhasrett

Güncel dilde yeri olmadığını değiştirilmesi gerektiğini düşündüğüm bir cümle. Ya da yanlışlıkla oluşturulmuştur, örümceklenme denilmek istenmiş olabilir ama bu deyim İngilizce'de var mı onu da bilmiyorum.

1 yıl önce

indisyara

Neden -ing takısı koyduğumuzda kabul etmiyor? 'hissediyorum' diyor, şimdi ki zaman olmuyor mu?

1 yıl önce

dragotreis

I think you must be The Spider Man! Did you bit a spider?

1 yıl önce

magnusacrux

Did a spider bit you?***

8 ay önce

incinaz4

I a feel spirder

1 yıl önce

mehmetyigitcelik

her zaman küçük harfle yazarım burada illa büyük harfle yazmalıyız

1 yıl önce

HasanTheGLOBAL

Bunu yazanın ingilizce bilgisine sokum

11 ay önce

ykslemre

Yanlış bir cümle "I feel like a spider" daha doğru olabilir.

7 ay önce

Berkay5502

Örümcek hissetmek nedir jsjdjxh

5 ay önce

Mehmet623443

Ben Polat Alemdar hissediyorum

3 ay önce

burakbalcik

Feel like olmaz miydi

3 yıl önce

furkansoft78

örümcek gibi hissediyorum olurdu o zaman

2 yıl önce

zeynepimk

Örümcek gibi hissederim olmalıydı

3 yıl önce

SafaKutayK

HissedİYORUM şimdiki zaman nasıl feel aılıyor anlamış değilim

3 yıl önce

ersininho

I am feeling a spider neden yanlis

3 yıl önce

burcu395128

Bazi fiiler kural geregi ing almazlar like love have gibi feel de boyle o yuzden genis zamanla kullanılirlar ama anlam olarak ya genis ya da simdiki zaman anlami katilarak turkceye cevrilebilir

2 ay önce

KadirJG

Garip kelimeler insanın daha kolay öğrenmesi ne yardımcı oluyormuş yeter hp aynı şeyi demeyin Asdaksjdks

3 yıl önce

SerdalGl

"I feel like a spider" olması gerekendir bence. Birçok çeviri kaynağına da baktım. Düzeltilmeli.

3 yıl önce

Berkay5502

O zaman örümcek gibi hissediyorum olur

5 ay önce

GlsmAlaka

Hissediyorum diyorsa nasil feeling degil de feel yazar??

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.