1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir örümcek hissediyorum…

"Ben bir örümcek hissediyorum."

Çeviri:I feel a spider.

February 27, 2014

31 Yorum

Konu önem sırasına göre

cezayirli

Hayatında hiç "Ben örümcek hissediyorum" cümlesini kuran olmuş mu? Acaba!

December 24, 2014

Rftyklmz

örumceklerin anası demiş olabilir :D

October 5, 2016

HasanKARATEPE

Hissediyorum dediğimizde i am feeling olmuyor mu

February 27, 2014

pelin48

Bazi kelimeler -ing takisi almazlar "love, think" vs. (istisna durumlar haric) ornegin türkçe de "seni seviYoR"um" dersin ama ingilizce karsiligi "I love you" seklindedir. "I am loving you" diyemezsin.

April 19, 2014

kafazehir

i feel like a spider olmaz mi? like gibi anlami katmaz mi burda

August 11, 2014

Pascowl

sanırım (kıyafetinin) içine örümcek kaçmış olmalı :)

December 24, 2014

NiraGvn

bir örümce hissediyorum ile bir örümcek gibi hissediyorum arasında fark var .

October 4, 2014

CHERMENDER

Sen içindeki veya üstündeki örümceği hissediyorsun. Kendini örümcekmiş gibi hissetmiyorsun.

November 7, 2017

Nehir114

Ben bir örümcrk gibi hissediyorum demiş olursun

December 27, 2017

beren395128

Bence de like gelmesi daha mantikli orumcek gibi hissediyorum ki sacma ama orumcek hissediyorum daha da sacma alti dolu gunluk hayatta kullanılacak cumleler yayinlanmali bunlar direk google translate mantigiyla ceviri sunuyolar önümüze

August 22, 2018

Relunxet

Peter parker bunu beğendi xd

August 29, 2015

MuratSanca3

Yönetim bu cümleye bir el atmalı. (Lutfen bu uyarıyı ingilizceye çevirmeyin:)

April 15, 2015

hhasrett

Çok doğru

March 30, 2017

akfsntrk13

Sacma bir cumle

August 10, 2015

Rabia460

feel like olsa daha iyi olmaz mı ?

August 20, 2015

Ichruki

Feel like dersek 'bir örümcek gibi hissediyorum' olur. Buradaki cümlede cümleyi söyleyen kişi, üstündeki örümcekten bahsediyor olmalı.

August 5, 2017

xPARSx

O nasıl bir cümle :D

November 23, 2016

AykutYaln

I feel like a spider olması daha akla yatkın bence

November 24, 2016

lBurak53l

bunu yazın kesen örümcek adamdır :dASd.ASD

March 23, 2017

hhasrett

Güncel dilde yeri olmadığını değiştirilmesi gerektiğini düşündüğüm bir cümle. Ya da yanlışlıkla oluşturulmuştur, örümceklenme denilmek istenmiş olabilir ama bu deyim İngilizce'de var mı onu da bilmiyorum.

March 30, 2017

dragotreis

I think you must be The Spider Man! Did you bit a spider?

August 12, 2017

magnusacrux

Did a spider bit you?***

January 23, 2018

Mehmet623443

Ben Polat Alemdar hissediyorum

July 18, 2018

yagmurceylan

neden I feel spider olmuyor da I feel a spider oluyor?

December 27, 2016

indisyara

Neden -ing takısı koyduğumuzda kabul etmiyor? 'hissediyorum' diyor, şimdi ki zaman olmuyor mu?

July 24, 2017

emir602013

İngilizcede bazı fiiller ing takısı almaz. Örneğin love hem severim hem seviyorum anlamlarına gelir. Feel de hem hissederim hem de hissediyorum anlamlarına gelir.

April 27, 2019

incinaz4

I a feel spirder

September 15, 2017

mehmetyigitcelik

her zaman küçük harfle yazarım burada illa büyük harfle yazmalıyız

September 24, 2017

ykslemre

Yanlış bir cümle "I feel like a spider" daha doğru olabilir.

March 20, 2018

Berkay5502

Örümcek hissetmek nedir jsjdjxh

April 29, 2018

SinanCemgi3

I feel like a spider

April 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.