1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It shows the time and date."

"It shows the time and date."

Çeviri:O zamanı ve tarihi gösterir.

February 27, 2014

15 Yorum


erhny

Neden "date" nin önünde "the" yok? Yoksa fark etmez mi?

February 27, 2014

vvsey

Olur ama gerek yok. Matematik olarak: the * ( time + date ). :) Her ikisi için anlıyoruz.

September 22, 2015

eaststar.

Tskrler bilim_aydin mantikli cevapti

January 5, 2015

zentibet

Bu arada şunu izah etmek isterim ki Türkçe de , bir ifade grubunda ''Filler Asya ve Afrika da yaşarlar'' değil '' Filler Asya da ve Afrika da yaşarlar'' biçiminde Türkçe imla kurallarınca belirtilmesi gereklidir.Bu cümle içerisinde nasıl ''O zamanı ve tarihi gösterir'' ibaresi cümle kuruluşu içerisinde zaman-ı ve tarih- i olarak belirtilmekte ise değinilmekte olunulan cümle içerisinde de bu şekilde gösterilmelidir...

September 12, 2015

hhasrett

Yazdığınız cümle yanlış; "Filler Asya da ve Afrika da yaşarlar" değil "Filler Asya'da ve Afrika'da yaşarlar" şeklinde olmalı.

March 30, 2017

erhny

kafam daha çok karıştı siz haklı gibisiniz

October 1, 2015

Cengiz445612

It shows the time

October 20, 2017

ladybirdnew

Tarihi demek için about demek gerek miyormuydu:(

August 27, 2014

BBAydin

Hayır gerekmiyor.

December 17, 2014

aysekocalar

Yanlislik var theyi ya hic koymayiz ya da hepsine koyariz.

September 14, 2014

ozi2892

Bu cümlede "the" yı neden "date" te kullanmadik."Time"'ın önündeki the, date in yerinedemi kullanıldı bilgilendirebilirmisiniz lütfen

September 20, 2014

BBAydin

Arada and olduğu için the her ikisi için de kullanılmış. Yani hem time hem date denildiği için ikisini bir tamlama gibi kabul edilip bir tane the kullanılmış. The time and the date kullanımı doğru olmaz.

December 17, 2014

KahramanTa

Vakit kelimesi de kullanılabilir olmalı

November 14, 2016

hhasrett

"tarih ve zamanı gösterir" olmalı.

March 30, 2017

ibrahim879327

Shows'u shoes diye anlamışım:)

April 2, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.