"It shows the time and date."

Çeviri:O zamanı ve tarihi gösterir.

4 yıl önce

15 Yorum


erhny

Neden "date" nin önünde "the" yok? Yoksa fark etmez mi?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Olur ama gerek yok. Matematik olarak: the * ( time + date ). :) Her ikisi için anlıyoruz.

3 yıl önce

eaststar.

Tskrler bilim_aydin mantikli cevapti

3 yıl önce

zentibet

Bu arada şunu izah etmek isterim ki Türkçe de , bir ifade grubunda ''Filler Asya ve Afrika da yaşarlar'' değil '' Filler Asya da ve Afrika da yaşarlar'' biçiminde Türkçe imla kurallarınca belirtilmesi gereklidir.Bu cümle içerisinde nasıl ''O zamanı ve tarihi gösterir'' ibaresi cümle kuruluşu içerisinde zaman-ı ve tarih- i olarak belirtilmekte ise değinilmekte olunulan cümle içerisinde de bu şekilde gösterilmelidir...

3 yıl önce

hhasrett

Yazdığınız cümle yanlış; "Filler Asya da ve Afrika da yaşarlar" değil "Filler Asya'da ve Afrika'da yaşarlar" şeklinde olmalı.

1 yıl önce

erhny

kafam daha çok karıştı siz haklı gibisiniz

3 yıl önce

Cengiz445612

It shows the time

1 yıl önce

ladybirdnew

Tarihi demek için about demek gerek miyormuydu:(

4 yıl önce

BBAydin

Hayır gerekmiyor.

3 yıl önce

aysekocalar

Yanlislik var theyi ya hic koymayiz ya da hepsine koyariz.

4 yıl önce

ozi2892

Bu cümlede "the" yı neden "date" te kullanmadik."Time"'ın önündeki the, date in yerinedemi kullanıldı bilgilendirebilirmisiniz lütfen

4 yıl önce

BBAydin

Arada and olduğu için the her ikisi için de kullanılmış. Yani hem time hem date denildiği için ikisini bir tamlama gibi kabul edilip bir tane the kullanılmış. The time and the date kullanımı doğru olmaz.

3 yıl önce

KahramanTa

Vakit kelimesi de kullanılabilir olmalı

1 yıl önce

hhasrett

"tarih ve zamanı gösterir" olmalı.

1 yıl önce

ibrahim879327

Shows'u shoes diye anlamışım:)

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.