"At what time did he leave?"

Fordítás:Mikor ment el?

February 27, 2014

10 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

dmSzombath

Azt értettem h "and what time" :(

May 7, 2014

vakondember

Létezik egyáltalán, hogy 'at what time'? Ez nem egyszerűen 'what time' lenne?

March 1, 2014

Shibelion

Persze, hogy létezik. Jelentése: Hánykor/Milyen időpontban. A what time-ot a pontos idő megkérdezésekor használjuk általában. What time is it?/What's the time?

March 1, 2014

LeventeKalman

Akkor a "Milyen időpontban távozott?" miért nem jó? Jelentettem amúgy, hogy fogadják el

October 6, 2016

nyista

Miert nem when?

February 27, 2014

radnaitomi

Jó az is.

February 27, 2014

Gbor373369

a hánykor indulsz miért nem jó?

August 27, 2015

ferfer14

A did múlt időt jelent:indult

September 30, 2015

kakamatyas

Itt az 'at' a mondat végére is kerülhetne? Tudna válaszolni valaki?

December 7, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.