1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You make your own shirts."

"You make your own shirts."

Překlad:Ty si vyrábíš svoje vlastní košile.

January 11, 2017

23 komentářů


Sararach

v češtině si košile nikdo nedělá, ale šije, takže odpověd by měla být ty si šiješ svoje vlastní košile...máme tisíce sloves na dělání čehokoliv...dělání už umíme, takže co kdybychom trochu rozvinuli slovní zásobu...

November 6, 2018

HanaDvokov9

souhlas, sice chápu, že doslovně to není, ale hlavně "dělat si košile" je strašné, to si z nás dělají srandu :-)

December 12, 2018

Jonas439199

Proč nemůžou být trika???

December 29, 2018

KaeiM.Pevn

Protože trika jsou T-shirts.

July 17, 2019

Luk199654

Prosím, aby odpověď : "šiješ si sv košile. " byla zařazena mezi správné. Zdvodnění tu už bylo napsáno. Děkuji

September 2, 2019

KaeiM.Pevn

Jenze sit ma svuj vyraz a sijes sve kosile by byla uplne jina anglicka veta.

September 2, 2019

libuska68

Prosím řekněte mi z čeho se dělá košile? Z těsta, dřeva, nebo z papíru? Já jsem myslela, že košile se šije. A když podle vás dělám svou košili, tak je jasné , že je moje vlastní. Nevím, proč to zdůrazňovat.

April 22, 2019

JNpB3v

Ty delas sve kosile je dle meho taky ok, ale rada se učeštím.

May 27, 2019

Daniel184867

Zadal jsem tu samou odpověď, ale ohlásilo mi to chybu.

August 18, 2019

Radovan820675

odesláno tlačítkem - "Ty si šiješ své vlastní košile." Tak uvidíme......

November 3, 2019

KaeiM.Pevn

Sijes ma svuj vlastni vyraz.

November 3, 2019

Radovan820675

Děkuji za vysvětlení. :-)

November 3, 2019

KaeiM.Pevn

Rado se stalo

November 3, 2019

Martuska833511

ty delaš vaše vlastní košile? Rodina má firmu a on robí košele s ich značkou...

June 27, 2018

Mirek341543

Proč mi vnucujete minulý čas

August 20, 2018

-Petr-

Vytváříš své vlastní košile nejde proč ?

September 25, 2018

Jiri_Priban

Košile se šijí a ne dělají. Ach ten češtin .

February 1, 2019

KaeiM.Pevn

Hlavni preklad je vyrabis a sit ma svuj vlastni preklad.

September 2, 2019

jenda48

Šiješ si své košile? Dáno i "čudlíkem" uvidíme, zda to naši rádcové schválí. Zde je diskuze, jak vidíte, zbytečná.

January 26, 2018

Stanislav757552

Šít je SEW. MAKE je zhotovovat různým způsobem ( jdou vyrobit i jiným způsobem než sešitím - Pletením, háčkováním, se cvokováním, proplétáním pruhů látky ... )

June 1, 2018

HanaDvokov9

no ale česky to moc není...a košile je jasně definovaná věc, která se šije. Učit se cizí jazyk přece neznamená otrocky překládat slova od slova. A když už nelze šít, tak lepší by bylo vyrábět ;-)

February 1, 2019

KaeiM.Pevn

Prectete si prisim ten komentar co jmenuje mnoho zpusobu jak se da vyrobit kosile nejde jen o siti.

September 2, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.