1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are also doctors."

"You are also doctors."

Fordítás:Ti is orvosok vagytok.

February 27, 2014

7 hozzászólás


kakamatyas

You are also doctors. Azt írtam be, "ti orvosok is vagytok". Elfogadta, de a "ti is orvosok vagytok" alternatívát említette. Gyanítom valami nem stimmel, mert a két mondat nem azonos jelentésű. Van valakinek ötlete?


radnaitomi

Az angolban a kötött szórend miatt nem nagyon lehet akárhova tenni az also-t. Így jobb híján mindkét jelentésű mondatot angolul ugyanúgy kell összerakni, és max a szövegkörnyezetből derül ki, hogy melyiket jelenti épp.


HegyiImi

az miért nem jó ide, hogy '' te is orvos vagy. ''


ironcameleon

A "doctors" többes számban van.


MariaOrosz

Koppints arra amit hallasz. Ez a feladat. Angol szavak közül választhatok. De a magyar fordítás fogadja el helyesnek.


Tuda7

azt írtam ti is vagytok orvosok - szerintem úgy is jó


LordKildor

Ez azert nem tul magyar mondat, vagy te hasznalnad igy?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.