A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You are also doctors."

Fordítás:Ti is orvosok vagytok.

4 éve

3 hozzászólás


kakamatyas

You are also doctors. Azt írtam be, "ti orvosok is vagytok". Elfogadta, de a "ti is orvosok vagytok" alternatívát említette. Gyanítom valami nem stimmel, mert a két mondat nem azonos jelentésű. Van valakinek ötlete?

4 éve

radnaitomi

Az angolban a kötött szórend miatt nem nagyon lehet akárhova tenni az also-t. Így jobb híján mindkét jelentésű mondatot angolul ugyanúgy kell összerakni, és max a szövegkörnyezetből derül ki, hogy melyiket jelenti épp.

4 éve

HegyiImi

az miért nem jó ide, hogy '' te is orvos vagy. ''

6 hónapja