"Çünkü o içer."

Çeviri:Because he drinks.

4 yıl önce

166 Yorum


ugurbayir

he/she ne fark eder , sonuçta soruda kız veya erkek olduğu belirtilmemiş.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

farketmez. ama kimse soruları okumuyor çünkü bütün şıklı sorularda şöyle yazıyor:

alt

3 yıl önce

fazamad

Selcen cumle kurarken takip edecegimiz siralamayi yazarmisin

2 yıl önce

Onur02468

ben İt yazdım

3 yıl önce

Nisa1183

It de olur she de he de çünkü BELİRTİLMEMİŞ

2 yıl önce

Eseryuksel09

Fatketmez. Şıklı sorularda ikisini de isaretleyebilirsin. Cümle kurmada ise hangisi varsa odur.

1 yıl önce

Zeynepmust3

Fark etmez

1 yıl önce

Bilinmeyen768383

Birden fazla şıkkı işaretlemen gerekiyor

1 yıl önce

ene85701

Ay sus lan

1 yıl önce

ene85701

Lan salakerif

1 yıl önce

arzu_akmnn

cevaplardan birisini kaçırmaman için :because he/she/ıt

3 yıl önce

FlatGaming

Dogru

2 yıl önce

emircan.dumlu

zaten o fark etmiyor ki burda benim hatam because he is drinks yazdım is olmaması gerekiyormuş :(

2 yıl önce

yusuf832927

Hangisi dogru demiyo hangileri dogru diyo

3 yıl önce

sevvalgoc

Cause neden olmuyo cause da çünkü demek

4 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ben de emin değilim ama sesli sözlük'ten baktım: Cause:Sebep Because:Çünkü

3 yıl önce

Seher464487

Herhalde emin değilsin sara değil mi ismin

1 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ne demek istiyorsunuz anlamadım.

1 yıl önce

FlatGaming

Cause evet çünkü demek ama orada because be olmak kullanilmali

2 yıl önce

burak640784

Cause neden because cunku demek

2 yıl önce

shylablue

CAUSE NEDEN DEMEK DEĞİL Mİ ?

2 yıl önce

Babis180666

Evet bende denedim ama olmuyor ama Taylor Swift in bir şarkısı var orda Cause diyor bende yazdım ama olmuyor

3 yıl önce

doxanikee

Evet neden cause olmuyor?

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ben de emin değilim ama sesli sözlük'ten baktım: Cause:Sebep Because:Çünkü

3 yıl önce

littlebunnyy

arkadaş cause çünkü demek değil. bazıları çünkü anlamında kullanıyor. ama yanlış

3 yıl önce

Enes3917

Because çünkü dur ingilizlerin 1 kelimeyi cumlenin qnlamina gore kullanır

3 yıl önce

ECEHAN5

ha ''she'' ha ''it'' ne fark eder??

2 yıl önce

Seher464487

Sen kız mısın?

1 yıl önce

Seher464487

Han demişsin de...

1 yıl önce

Seher464487

İsminde

1 yıl önce

Zeynepmust3

Etmez

1 yıl önce

PolatMertZeren

Bu tarz soruları cevaplarken tek şık değil de doğru olan bütün şıkları işaretleyiniz. Belki bunu fark edemeyen arkadaşlarımız olmuştur bilgilendirmek istedim. :)

2 yıl önce

batuhandlc

neden s takısı geliyo ki nerde çoğul var içer derken nası bi çoğul var

2 yıl önce

Alara281

"He/she/it" kelimelerinde fiillere "s" takısı gelir çoğullukla bi alakası yok

1 yıl önce

AMucteba

Doğru cevap: Because he drinks.

2 yıl önce

ahmet11923

Kimseyi belirtmiyor erkek olsa he olurdu o yuzden it

1 yıl önce

EchoMagnon

iciosak bi sebebi var

1 ay önce

giziim

arkadaşlar yanlış bir durum yok iki şıkkıda işaretleye biliyorsunuz

1 yıl önce

MertMankay

''he,she,it'' ne fark eder?

1 yıl önce

merve780869

saçma it runs olmuyo ama it drinks oluyo. her ikiside doğru halbuki

1 yıl önce

CerenAydod1

Hiçbiri mantıklı değil ki

1 yıl önce

Tunabey_20
Tunabey_20

Niye S takısı ekliyoruz

1 yıl önce

ben839605

Bence ufak şeyleri abartıyorlar ..

1 yıl önce

FurkanTek2

Takip please

1 yıl önce

Yusuf683

Ln "s"yi koymadım yanlış dedi aq

1 yıl önce

mertsefaba

içtiğinden dolayı

1 yıl önce

Sla309881

Ya his yazdım she dio pf ne alaka duolingo yha

11 ay önce

Trkan33448

Üç şık da doğrudur

10 ay önce

nigraa

he drinks and he knows things. :) -Tyrion Lannister

2 yıl önce

shutupbaby

Oohhww

1 yıl önce

azmidnmez

ıt kelimesi cansızlar için diye biliyorum

2 yıl önce

kimsemi2

because cunki demek

2 yıl önce

burhansert

İs neden yanlış

2 yıl önce

hamit267464

burada gerçekten ingilizceyi tamamen ogrenen varmi

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

İngilizce'yi tamamen kendi ana dili olanlar da bilmiyordur. Mesela bizde Türkçe'yi tamamen bilen ya yok ya da nadirdir.

1 yıl önce

ahmet11923

Ogrenemen tabiki tamamen ogrenmek icin karsinda ingilizce konusan olcak burda amac kelime ve nasil cumle kuruldugunu omce kavramak..az da olsa deneni anlarsin

1 yıl önce

Ece284300

Bu soru hatalı

2 yıl önce

yigitsoke

d

2 yıl önce

ALi780385

Yok daha neler !

1 yıl önce

sweetwitch09

2 doğru şık var

1 yıl önce

ALAMNCAS1

ingilizcede she drinks 'e s eki getiriliyor yani drinks bunu nasıl ayırt edebilirim

1 yıl önce

BerkHakan

Because that drinks olmazmı?

1 yıl önce

alibutik

she yi de ekleyin...

1 yıl önce

MehmetAli590113

Abi "he" "she" "it" de aynı şey değil mi?!?!?!

1 yıl önce

Denizlol

ne var be hep öyle yapıyor ne fark edecek

1 yıl önce

UskaracaKa

Ben hala ITin ne demek oldugunu çözemedim bana aciklarmisiniz

1 yıl önce

mer217324

hayvan içermi lan

1 yıl önce

iremgurss

Şhe ya da he ne fark eder hala anlayamadım

1 yıl önce

Zeynepnaz793511

"it" canlı oluyor mu?

1 yıl önce

Kas562403

Ingilizce için fark ediyor ama

1 yıl önce

Seher464487

Bence çok basit bir soruydu kafa karıştırmıyor. Yani bence ben çok zeki olduğum için...

1 yıl önce

MetinBurak

because she drinks

3 yıl önce

Babis180666

Ayyyy bilmiyorduk

3 yıl önce

yunusemre35

Because yerine so yazdim olmuyor :(

3 yıl önce

Dissappointed

neden s takısı koyduk drink e

3 yıl önce

derya.olkun

Geniş zaman yapılı cümlelerde he she it öznesi varsa fiil 's-ies' takısı alır

3 yıl önce

mer162594

Konuşalımmı ingilizce geliştirmek için

3 yıl önce

CutenOrthern

Çünkü he var

3 yıl önce

Osmannald

Genis yani er ler icin

3 yıl önce

yer.603

Coğul olduğu için

3 yıl önce

nilufer93

Daha evvel "he,she,it" seçdim "it"yanlış oldu.şimdi "it"olan cevabı seçmedim bu seferde o doğruymuş

3 yıl önce

sekoreyiz

'Cause yazdım kabul etmedi etmesi gerekirdi

3 yıl önce

TUNAAVU0

Cause farklı because farklı

2 yıl önce

berizz

şu -s takısını çözemedim bir türlü daha açık nasıl çözerim bu işi

3 yıl önce

CutenOrthern

-s takısı he, she, it de gelir. They veya we ye -s takısı gelmez. Ama bazen cümleye göre değişir.

3 yıl önce

shrbnnn

He or she?????

3 yıl önce

TUNAAVU0

It de olur farketmez

2 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Both of them would be correct.

3 yıl önce

Babis180666

Kız veya erkek

3 yıl önce

TUNAAVU0

Fark etmez it de kullan anlam deişmez

2 yıl önce

OnurDoan1

İt neden yanlis because it de cunku o anlami tasimiyormu???

3 yıl önce

BurakKoruc

Saçmalık o kelimesinde he veya she anlaşılmaz

3 yıl önce

ibramim

He de o anlamina geliyo niye kabul etmedi

3 yıl önce

borabora16

Haklısın

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Hata olarak bildirmeniz lazım.

3 yıl önce

Ensfrkts

İyi de ikinci şıkkı seçmeden hemen yanlıs olarak kabul ediyo

3 yıl önce

i_filizoglu

o içer, onun ... var vs. cümlelerde he she aynı anlamda değil mi neden hata veriyor

3 yıl önce

batuhancan27

normal de because he drink derken "s" i eklemeyince neredeyse doğru derdi ama şimdi because it drink dedim yanlış dedi

3 yıl önce

enestahag

Bir harf yüzünden gitti can

3 yıl önce

DamlaKskin

Neden cause olmuyor ? Kabuyll etmiyor

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ben de emin değilim ama sesli sözlük'ten baktım: Cause:Sebep Because:Çünkü

3 yıl önce

akbenbilm

because/cause farkı ne?

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ben de emin değilim ama sesli sözlük'ten baktım: Cause:Sebep Because:Çünkü

3 yıl önce

f.sinem

Because she drinks neden olmuyor

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ben öyle yaptım kabul etti.

3 yıl önce

ferdi48130

Yanlış yere basmışsındır :)

3 yıl önce

nevin421102

Hangi takı yı nereye koycamı şasırdım ne çok takı bağlaç tekil çoğul var nasıl ayırcam bunları canlı farklı cansız farklı vs.

3 yıl önce

ferdi48130

Takı ları güvenli bir yere koy yoksa çalarlar :)

3 yıl önce

ingilizce18

zaten o içer demiş kızda olabilir erkek de

3 yıl önce

Serhat101667

he she it ne farkeder aynı nede olsa o zaman o yazmayın erkek için kız için yazın yanınada ona göre anlayalım yani

3 yıl önce

sny9

neden yanlış anlamadım

3 yıl önce

mer162594

Ingilizce yi geliştirmek için konuşucak arkadaş arıyorum

3 yıl önce

glinolakoglu

because her drınk yazdım niye olmadıki

3 yıl önce

ferdi48130

Her onun demek she o demek.

3 yıl önce

keremerman0

hayvan mı insanmı bilmiyozki

3 yıl önce

simgescode1

GERÇEKTEN INGILIZCEM 2'YDI SIMDI DE 4 OLCAK EMINIM YANI TENK YU JSHDD

3 yıl önce

simgescode1

Hepinizinde 2'yse beğenin

3 yıl önce

Mustafa204499

Ya drink- drinks neden drinks kullanılıyor bu cümlede

3 yıl önce

sudekubat

he-she ne fark eder , sonuçta soruda kız veya erkek olduğu belirtilmemiş.

3 yıl önce

azad880276

He is because drinks niçin değil?

3 yıl önce

basakj

because yerine as yazdım niye olmadı kjhkjhkjh wyhhh ???

3 yıl önce

Taner.dr

Kısacası; doğru olma ihtimali olan 2 şıkkı da işaretlememiz lazım geliyor. :)

3 yıl önce

KadirhanAl1

ingilizce konusacaklar whatsapptan eklesin konusalim

3 yıl önce

SELN8

Bu 100. soruşu

3 yıl önce

yesimyildi

kloplppp

3 yıl önce

seyfatist1905

She veya he ne farkeder

3 yıl önce

boraoznacar

Lan he/she ne farkeder.

3 yıl önce

msaid72

he de olur she de olur

3 yıl önce

Nisa1183

Bence he de, she de, it de kullanılabilir bu cümlede. Çünkü ayrım yapılmamış.

3 yıl önce

DOM.LG.PRO

Yaaa because he drinks yazdim ne var.

3 yıl önce

zeynepsevim06

He drinks olacakmış ben she yazdım ................................................ offfffffffffffffffffffffffffffffffffff cok şaşırdım

2 yıl önce

Nisa1183

He yada she ya da it fark etmez. Bu da Duolingo'nun bir kuralı galiba.

2 yıl önce

IsmszKulla

Cause she drinks yazdım kabul etmedi. Cause ve because aynı anlama gelmiyo mu?

2 yıl önce

yahyayahya10

Fener bahC

2 yıl önce

aybeymus123

he s takısı alacak mı evet

2 yıl önce

kubramerteski

Because his drink neden olmadı

2 yıl önce

BilalMEK

içer drink demek ama burda drinks yaz diyor

2 yıl önce

buse320791

Saçma sapan şey ya doğru kabul etmıyo

2 yıl önce

JuliaTrLu

3 cevabı da denedim yanlış diyo!

2 yıl önce

fazamad

Ya biri su cumle siralamasini yazabilirmi ingilizcede cumle hangi sirayla kurulur

2 yıl önce

Aybikeeeee

he she it fark etmez ki cinsiyet belirtmemiş nasıl anlayabiliriz ki

2 yıl önce

Furkan820106

Hepsini kabul ediyor

2 yıl önce

Aybikeeeee

sonradan anladım yinede sağol :)

2 yıl önce

AyeMelike

Dügün okuyun denemelerde hep yorum sorulurı çıkıyor.

2 yıl önce

skesici

because she drinks neden yanlış ki?

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Because he drinks doğru cvb yazdi...Ben yanlış yazdim... he because drinks yazdim

2 yıl önce

Bytamer1

because he drink diye cümleyi kurdum kabul etmedi neden s takısı getiriliyor ?

2 yıl önce

GkselKaptan

geniş zamanda he-she-ıt de fııler s takısı alır

2 yıl önce

dolunaylar

it bir defa cansız varlıklar için kullanılr

2 yıl önce

kedcen

sonuna neden ' s ' getirilmeli ?

2 yıl önce

emre437793

She mi he mi ne bileyim ben duzeltin sorunu

2 yıl önce

emine484926

It drinks dedigimizde o icer olmuyomu ki

2 yıl önce

RmeysaAlad

:)

2 yıl önce

RmeysaAlad

Jxhsjc

2 yıl önce

uayipAcar2

Bucause he drinks

1 yıl önce

asmindeniz2

aynen ben de öyle yaptım ama she ve it de var

1 yıl önce

blueman7

"hi" yerine "he" hata var

2 yıl önce

esrace77

Neden he olmaz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur. ama şıklı soruysa bütün doğruları seçmelisiniz

4 yıl önce

mert845798

Hooo ezolar boklar

3 yıl önce

haticekubr9

Mal kapasitesindesiniz hepiniz

2 yıl önce

Mervezgen1

" he "de yanlış " it" de. kim içiyor onu telefonmu ?

4 yıl önce

nehars

Belkide hayvan icer

4 yıl önce

mer162594

Konuşalımmı

3 yıl önce

nehars

bile sizin gibi gereksizler varya dahada bir şey demiyorum

2 yıl önce

keremerman0

bencede

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.