"Çünkü o içer."

Çeviri:Because he drinks.

4 yıl önce

14 Yorum


ugurbayir

he/she ne fark eder , sonuçta soruda kız veya erkek olduğu belirtilmemiş.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

farketmez. ama kimse soruları okumuyor çünkü bütün şıklı sorularda şöyle yazıyor:

alt

3 yıl önce

Eseryuksel09

Fatketmez. Şıklı sorularda ikisini de isaretleyebilirsin. Cümle kurmada ise hangisi varsa odur.

1 yıl önce

sevvalgoc

Cause neden olmuyo cause da çünkü demek

4 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ben de emin değilim ama sesli sözlük'ten baktım: Cause:Sebep Because:Çünkü

3 yıl önce

ECEHAN5

ha ''she'' ha ''it'' ne fark eder??

2 yıl önce

Seher464487

Sen kız mısın?

1 yıl önce

Seher464487

Han demişsin de...

1 yıl önce

Seher464487

İsminde

1 yıl önce

Zeynepmust3

Etmez

1 yıl önce

PolatMertZeren

Bu tarz soruları cevaplarken tek şık değil de doğru olan bütün şıkları işaretleyiniz. Belki bunu fark edemeyen arkadaşlarımız olmuştur bilgilendirmek istedim. :)

2 yıl önce

batuhandlc

neden s takısı geliyo ki nerde çoğul var içer derken nası bi çoğul var

1 yıl önce

Alara281

"He/she/it" kelimelerinde fiillere "s" takısı gelir çoğullukla bi alakası yok

1 yıl önce

AMucteba

Doğru cevap: Because he drinks.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.