1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çünkü o içer."

"Çünkü o içer."

Çeviri:Because he drinks.

February 27, 2014

9 Yorum


ugurbayir

he/she ne fark eder , sonuçta soruda kız veya erkek olduğu belirtilmemiş.


Selcen_Ozturk

farketmez. ama kimse soruları okumuyor çünkü bütün şıklı sorularda şöyle yazıyor:

alt


EkoMagnon

iciosak bi sebebi var


Maxsud4

Bunlar akolik mi?)) Bu soruyu ne kadar soruyor )))


ECEHAN5

ha ''she'' ha ''it'' ne fark eder??


PolatMertZeren

Bu tarz soruları cevaplarken tek şık değil de doğru olan bütün şıkları işaretleyiniz. Belki bunu fark edemeyen arkadaşlarımız olmuştur bilgilendirmek istedim. :)


evvval4

Çok kolay bir soruydu


Ebrar_s

Because yerine cause kullandığım için kabul etmedi, şöyle küçük şeyler yüzünden lingot harcayıp beceriyi geçmeye çalışırken canımız gidiyor. Cidden sinir bozucu.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.