Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Który płaszcz jest mój?"

Tłumaczenie:Which is my coat?

1 rok temu

10 komentarzy


saper4

With coat is my ? Tak jest nie poprawnie ?

1 rok temu

olan07

Poprawne by było gdyby było mine.

1 rok temu

Paulina468844

'With' to 'z', tu akurat musi być 'which' co znaczy 'który' ;)

6 miesięcy temu

nIuc12

Też myślałam ze tak jest okej ale niby nie...

6 miesięcy temu

olgat15

Lepiej brzmi which coat is mine

10 miesięcy temu

krzykaczor

Jest bląd w tym zdaniu.

1 rok temu

Maksymilia6803

Which is my coat? = Which coat is mine?

2 miesiące temu

DawidJastr1

Nie ma poprawnej opcji do wyboru...

1 rok temu

PiotrKowal19

Dalczego nie - Which coat is my ?

7 miesięcy temu

Daria967932

Ponieważ jeśli zaimek dzierżawczy znajduje sie na koncu zdania, używa się jego dłuższej formy. Dla przykładu: krótsza forma - my, natomiast dłuższa forma - mine, our - ours, her - hers. Więc w takiej kolejności, o jaką pan pyta, powinno być: Which coat is mine?

3 miesiące temu