1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I wrote two articles."

"I wrote two articles."

Překlad:Napsala jsem dva články.

January 11, 2017

4 komentáře


Jan327124

Proc ne preklad Ja jsem psal dva clanky. Dekuji za odpoved


kacenka9

Z te ceske vety je citit, ze jste nejakou dobu ty clanky psal. V AJ by v takove vete jednoznacne byl minuly prubeh "I was writing two articles".

Anglictina nema jinou moznost, jak obejit fakt, ze nedisponuje dokonavym a nedokonavym videm.


Adam309260

Dal jsem tam: Já jsem napsal dva články. A nevzalo mi to.


nueby

Jenže v odpovědích to je už 4 roky, tak my vám s tím nic neuděláme. Příště prosím hlašte knoflíkem.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.